51 Reacties

4 jaar geleden

Zoey vind ik het stoerste en makkelijkst en meest internationaal. Zoey met griekse y. Voor het uitleggen in spelling het minst ingewikkeld.

4 jaar geleden

Zoë🥰

4 jaar geleden

Zoë

4 jaar geleden

Zoë vind ik het mooiste 😊

4 jaar geleden

Zoë

4 jaar geleden

Zoë 😍

4 jaar geleden

Zoë 😊

4 jaar geleden

Zoë is de meest gebruikelijke vorm. Mooie naam!

4 jaar geleden

Zoë

4 jaar geleden

Als iemand mij verteld dat ze zo heet, zou ik Zoë of Zoey verwachten. Persoonlijk vind ik Zoë het mooiste. Ik moet altijd mijn naam spellen, vet irritant!! dus ik let daar extra goed op bij mijn eigen kinderen.

4 jaar geleden

Een vriendin van mij heet Zoé. (Spreek uit zo- é) dus niet Zoë (zowie). Vind Zoé zelf nog mooier :)

4 jaar geleden

Zoë zo heet onze dochter ook Wij hebben toen ook lang getwijfeld over de schrijfwijze Maar er is inderdaad niks zo irritant om je naam telkens te moeten spellen De naam Zoë word nog vaak verkeerd gezegd of geschreven 😬

4 jaar geleden

Zoë! 🎀

4 jaar geleden

Zoë

3 jaar geleden

Zoë 🥰

3 jaar geleden

Ik zou voor Zoë gaan, anders heb je kans dat je altijd moet uitleggen/ spellen hoe het geschreven moet worden..

3 jaar geleden

Zoë💞

3 jaar geleden

Zoë☺️

3 jaar geleden

Zoëy/Zoey is unieker, komt minder vaak voor dan Zoë. Maar misschien kan je ook nadenken over het feit hoe mensen het gaat schrijven en uitspreken. Ik heb zelf bv een naam die al heel mijn leven fout wordt geschreven en uitgesproken.

3 jaar geleden

Zoë