13 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op mamafa
Omg wat erg, niks aan de hand?? Je zal vast enorm geschrokken zijn. Als ie ...
Ja het bedje staat inderdaad al op z’n laagst. Met een halfjaar al; is een echt klim aapje. Ja ik was heel erg geschrokken! Ze had wat bloed in dr mond, maar niks ergs of geks te zien gelukkig!
4 jaar geleden
Had ze een slaapzak aan? Als het daarmee lukt is het wel lastig…
Als ze even zonder slaapzak in haar bedje stond omdat je de was aan t doen was is het de vraag of ze het ook kan met een slaapzak.
Ik denk wel dat ze nog jong is voor een peuterbedje. Want daar komen allerlei andere dingen natuurlijk ook bij kijken.. zoals aan de wandel kunnen gaan, het uit bed komen, de geborgenheid van een ledikant..
een dreumes met al die vrijheid lijkt mij niet perse heel prettig 🤪!
Maar veiligheid boven alles en uit een ledikant vallen is natuurlijk niet handig.
4 jaar geleden
Wat schrikken zeg! Gelukkig niets aan de hand. Hoe oud is ze? Ik zou een peuterbed ook nog niet overwegen maar je wilt dit ook niet nog een keer laten gebeuren. Lastig!
4 jaar geleden
Reactie op MammiVanMees
Wat schrikken zeg! Gelukkig niets aan de hand. Hoe oud is ze? Ik zou een pe ...
Ze is van 21-08 dus nog erg jong. Ik lees wel dat het met een slaapzak niet zou moeten lukken, maar was zó erg geschrokken. Hoorde van een vriendin ook dat haar dochter dr arm is gebroken hierdoor. Dus werd er helemaal naar van!
4 jaar geleden
Reactie op arletta
Mag ik vragen welke dat is? Ben er naar op zoek maar kan het niet vinden di ...
Van petite amelie, meegroeibedje. Ik heb de link voor je:
https://www.petiteamelie.nl/3-in-1-meegroeibed-evolutif-laurent-0-6-jaar.html?___store=nl#
4 jaar geleden
Reactie op Isani
Van petite amelie, meegroeibedje. Ik heb de link voor je:
https://www.peti ...
Dankjewel!!
4 jaar geleden
Pfoe dat is schrikken! Gelukkig goed afgelopen!
Mijn beide jongens hebben amper in ledikant geslapen. Bij de eerste heb ik de ledikant met acht maanden weg gedaan. Toen heeft hij nog een paar maanden op een matrasje geslapen op de grond omdat ik een peuter bed ook wat vroeg vond, maar daarna dacht ik ach waarom ook niet. Tweede zoon van 02-08-2020 slaapt ook al maanden in een peuterbed En gaat eigenlijk prima. Het kan dus ook goed gaan.
Bij hun ging ledikant weg omdat ze beiden gek werden van tralies leek het. Probeerden er inderdaad ook uit te klimmen, maar waren er gelukkig nog te jong/klein voor. In ledikant of box sliepen ze echt slecht, terwijl een ander bed of matras zonder omheining prima ging en gaat 😀
Succes. In ieder geval hopen dat dit niet meer gebeurd!