69 Reacties

3 jaar geleden

Is het omgezet in zwnagerschaps uitkering ? Zou het even afwachten zal waarschijnlijk wel gewoon door gaan en anders direct achter aan gaan bellen

3 jaar geleden

Reactie op Evelienheide

Is het omgezet in zwnagerschaps uitkering ? Zou het even afwachten zal waar ...
Weet ik niet, hoe kom ik dit te weten? Ik heb me verlof 6 weken van te voren aangegeven en nog een zwangerschapsverklaring aan me baas gegeven met uitleg dat hij dat nodig had voor UWV maar van hem heb ik ook geen reactie gehad.

3 jaar geleden

Je werkgever blijft je loon uitbetalen. UWV betaald aan je werkgever. Dus voor jou geen verschil.!

3 jaar geleden

Als het goed is heb je wel een brief gekregen van het uwv met de datum waarop je verlof begint

3 jaar geleden

Reactie op Mir123

Je werkgever blijft je loon uitbetalen. UWV betaald aan je werkgever. Dus v ...
Bij mij keert het uwv uit... iedere dinsdag van de week.

3 jaar geleden

Ik werk voor een uitzendburo , mijn verlof ging 9juli in , uwv zeiden dat ik het binnen 4weken na je ingang van je verlof krijg. Bij mij kwam de 1e betaling de woe erna. Maar het kan dus even duren zeiden ze. Ik krijg het per week uitbetaald elke woensdag.

3 jaar geleden

Als het goed is, regelt je baas fit met het uwv. Het uwv betaald aan je baas en je baas weer aan jou. Als je baas niets geregeld heeft is dat volgens mij zijn probleem

3 jaar geleden

Als je dit hebt gekregen dan krijg je als het goed is gewoon normaal uitbetaald door je werkgever

3 jaar geleden

Als je werknemer bent wordt je uitkering aan je werkgever uitgekeerd en hij moet jou gewoon betalen zoals in je contract staat.

3 jaar geleden

Als goed is betaald uwv dat uit na je werk kijk is op mijn uwv daar staat de status er van als er niks staat heeft je werkgever nog niet aangevrsgen

3 jaar geleden

Als je een lopend contract hebt, dan maakt het UWV de betaling over aan je werkgever en je werkgever blijft je loon uitbetalen. Heb je een contract zonder loondoorbetalingsverplichting, dan zal je geld rechtstreeks van het UWV ontvangen. Je krijgt eerst wel een toekenningsbrief WAZO-verlof. Als het rechtstreeks wordt overgemaakt is het wekelijks, wordt het naar je werkgever gestort, dan wordt het maandelijks naar je werkgever overgemaakt.

3 jaar geleden

Uwv geef 4 weken na je begin datum van je verlof bericht aan jou..maar je krijgt indd doorbetaald door je werkgever en die krijgt het weer terug van Uwv.

3 jaar geleden

En je werk moet het ong 4 tot 6 weken voor je verlof hebben aangevraagd

3 jaar geleden

Mijn salaris word gestort op de 15e en dat was nu ook gewoon het geval!

3 jaar geleden

Ik heb het zelfde probleem ik kreeg een bericht dat ik pas 16 augustus te horen krijg hoeveel ik krijg en/of ik er recht op heb en dan krijg ik het meteen uitbetaald met terug werkende kracht! Echt heel vervelend duurt zo lang.. Noujaa blij dat ze het hier in nl zo regelen had net zo goed helemaal zonder geld kunnen zitten

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Weet ik niet, hoe kom ik dit te weten? Ik heb me verlof 6 weken van te vore ...
Je krijgt gewoon die 16 weken achter elkaar betaald

3 jaar geleden

Ik heb wel vantevoren gewoon al bericht gehad van hoe of wat. Ik zou even contact met ze opnemen. Toen ik 12weken zwanger was heb ik dat al aangegeven bij me werkgever, en een zwangerschapsverklaring gegeven. Je werk moet dan 2weken voor je verlof ingaat doorgeven aan het uwv, daar moet je ook een brief van hebben ge had van het uwv. Dus 2 mails dat je bent aangemeld voor een zwangerschapsuitkering, en nog 1 dat het is goedgekeurd .

3 jaar geleden

Reactie op evelinestewart

Als het goed is heb je wel een brief gekregen van het uwv met de datum waar ...
Nee heb ik ook niet gehad...

3 jaar geleden

Vreemd dat je geen bericht ontvangen hebt, maar zolang je een contract hebt moet je werkgever je gewoon doorbetalen. Hoef je je dus geen zorgen te maken:)

3 jaar geleden

Ik heb wel vantevoren gewoon al bericht gehad van hoe of wat. Ik zou even ...
Ik heb nog helemaal niks ontvangen.. ik heb namelijk sterk t gevoel dat hij niks heeft geregeld.. wat moet ik doen als ik de 24e dan niet mijn salaris ontvang?