76 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ook uitgerekend op 10 augustus. Wij hebben de 24e onze eerste echo, zodat we het op kerstavond aan mijn ouders kunnen vertellen. Hoe voel jij je?

4 jaar geleden

Helaas was de verloskundige helemaal volgeboekt bij ons. Ik voel mij wel goed. Wel wat sneller moe in de avond en mn borsten worden wat gevoelig. Maar verder nergens last van nog. En jij?

4 jaar geleden

Wat grappig, hier ook 10 december uitgerekend! Wij hebben maandag 23ste echo en zullen het ook met kerstavond vertellen (mocht het allemaal goed zijn met de echo). Ik heb steeds meer last van ochtendmisselijkheid. Jullie?

4 jaar geleden

Reactie op sakura_snow

Helaas was de verloskundige helemaal volgeboekt bij ons. Ik voel mij wel ...
Jammer, maar 27 is gelukkig alsnog redelijk op tijd. Fijn dat je nog niet zoveel kwaaltjes hebt! Ik heb ook pijnlijke en vooral grotere borsten, maar ben met vlagen ook ontzettend misselijk. Heb nog niet hoeven overgeven, maar heb het gevoeld at dat niet lang meer zal duren 😅. Ik heb vorig weekend en vandaag ook nog wat oud bloed gehad bij het afgeven, dus hoop vooral dat we volgende week een kloppend hartje zullen zien..

4 jaar geleden

Ik rond 10 augustus. Afgelopen dinsdag eerste echo gehad. Dacht dat ik al rond de 8 weken was. Maar terug gezet naar ongeveer 6. Aanstaande dinsdag opnieuw een echo (op eigen kosten) om goed te kunnen kijken/rekenen. Wel al een kloppend hartje gezien! ☺️

4 jaar geleden

Wij zijn de 9e uitgerekend! En wij hebben de 27e onze kennismaking bij de verloskundige en 10 januari de eerste echo. Ik vind het super moeilijk om te liegen en ga sowieso door de mand vallen als onze familie merkt dat ik niet drink, rook en bepaalde dingen niet eet. Dus eij gaan het met kerst ook aan onze familie vertellen. Voor mijn ouders en zus ligt er een cadeau onder de boom met opa en oma pluis van Nijntje en voor mijn zus de liefste tante voorleesboek. Aan mijn schoonouders geven we een rompertje waar born in 2020 op staat. We hebben er zoveel zin in en zijn zo benieuwd naar de reacties.

4 jaar geleden

Hoi hoi, Ik had gisteren mijn eerste echo. Ik dacht zelf 5 aug te zijn uitgerekend, maar de arts zei gisteren 10 aug ;-)

4 jaar geleden

Ik ben 9 augustus uiterekend, eerste echo op 31 december. Wij gaan het ook op kerst vertellen 🤗

4 jaar geleden

Jammer, maar 27 is gelukkig alsnog redelijk op tijd. Fijn dat je nog niet ...
Ja zeker nog lekker op tijd! Vervelend dat je je zo misselijk voelt, hopelijk wordt het niet erger. Dat bloedverlies wil niet altijd iets vervelends zijn he, je bent gewoon wat meer doorbloed nu en kan ineens iets knappen waardoor je wat bloedverlies hebt. Of misschien innestelings bloed.

4 jaar geleden

Reactie op Anna_zwanger

Wat grappig, hier ook 10 december uitgerekend! Wij hebben maandag 23ste ech ...
Oh spannend zeg! Vervelend van de misselijkheid, hier (nog) geen last van. Vorige zwangerschap ook niet, ik heb al een dochter van 2.

4 jaar geleden

Hoewel je de echte uitgerekende datum natuurlijk pas krijgt bij de termijnecho, lijkt het voor mij nu 13 augustus te zijn. Ik zie het al helemaal voor me, hoogzwanger en bevallen op het heetst van het jaar 😅 Wij hebben de 24e de eerste echo en hopen dan ook een kloppend hartje te zien. We willen met kerst met het eten ons zoontje (bijna 2) een slabbetje om doen waarop staat "Ik heb de ooievaar gebeld en een broertje of zusje besteld". En dan afwachten wie het het eerste ziet. Niemand verwacht het bij ons (volgens mij) omdat iedereen weet dat ik een spiraal heb en we niemand verteld hebben dat we hem hebben laten verwijderen. Spannend!! 🙏🍀

4 jaar geleden

Reactie op CorindaPlas

Ik rond 10 augustus. Afgelopen dinsdag eerste echo gehad. Dacht dat ik al r ...
Gaaf dat je al een kloppend hartje hebt gezien! Ben benieuwd dinsdag dan.

4 jaar geleden

Reactie op Sab44

Wij zijn de 9e uitgerekend! En wij hebben de 27e onze kennismaking bij de v ...
Haha ja hier precies hetzelfde, als iedereen hier met kerst is en ziet dat ik niet een wijntje drink of geen carpaccio eet, haha! Leuke kadootjes!

4 jaar geleden

Reactie op Joyce J

Ik ben 9 augustus uiterekend, eerste echo op 31 december. Wij gaan het ook ...
Leuk het nieuwe jaar ingaan als alles goed is natuurlijk! Spannend!

4 jaar geleden

Reactie op sakura_snow

Leuk het nieuwe jaar ingaan als alles goed is natuurlijk! Spannend!
Ja he, spannend.

4 jaar geleden

Reactie op Eisinga

Hoewel je de echte uitgerekende datum natuurlijk pas krijgt bij de termijne ...
Nou ik ben bij mijn dochter in juni bevallen en toen was het 30 graden. Was in het ziekenhuis wel lekker maar thuis mag er geen raam open en hadden geen airco, heel fijn maar niet heus! Haha! Leuk idee met het slabbertje, wij twijfelen nog. Wilden ook een shirt aantrekken met ik wordt grote zus en san afwachten hoe snel ze het gaan zien haha.

4 jaar geleden

Hoi! Wij zijn ook de tiende uitgerekend en ook de 27e eerste echo 😃 wij hebben het thuis al vertelt vamwege gourmetten met sinterklaas. Wij twijfelen het om tegen vrienden te zeggen waar we de tweede mee gaan eten. Succes volgende week

4 jaar geleden

Reactie op sakura_snow

Haha ja hier precies hetzelfde, als iedereen hier met kerst is en ziet dat ...
Ja erg he! Afgelopen weekend had ik een kerstdiner en verjaardag en er werd meteen door 6 mensen gezegd.... ben je zwanger?? Ik voelde me echt verschrikkelijk dat ik moest liegen, draaien en ingewikkeld doen dus ben vroeg naar huis gegaan. Super veel zin om het te gaan vertellen en niet meer met een geheim rond te lopen. Jullie hebben trouwens echt al snel een echo! Ik moet nog tot 10 januari wachten en ben nu ook 6+3.

4 jaar geleden

Wij zijn op 8 augustus uitgerekend, gister eerste echo gehad en had hartje klopt al! Dus super blij!! Volgende week vrijdag hebben we weer een echo!

4 jaar geleden

Reactie op Sab44

Ja erg he! Afgelopen weekend had ik een kerstdiner en verjaardag en er werd ...
Ja ligt eraan wat je verloskundige aanhoudt als eerste echo, bij mij doen ze het al vrij vroeg, tussen 7/8 weken. 2e echo heb ik 22 januari met 11 weken.