76 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Volgens de berekeningen ben ik ook 6 augustus uitgerekend. Hoop 9 januari m ...
Ik mag 23 januari pas weer... Gelukkig wel een mooi hartje zien kloppen.

4 jaar geleden

Reactie op Zoofke

Hier ook 10 augustus uitgerekend! Ik had mijn eerste echo pas 20 januari st ...
Oh snap je volledig! Fijn dat je eerder kon inplannen.

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Volgens de berekeningen ben ik ook 6 augustus uitgerekend. Hoop 9 januari m ...
Haha echt he, elke dag lijkt wel een week 😅

4 jaar geleden

Reactie op Sjaann

Spannend he! Ik ben 13 aug uitgerekend naar eigen berekening. En wij hebben ...
Haha op mijn verjaardag! Hoop dat ik niet op mijn eigen verjaardag beval, wil toch wel mn eigen dag houden haha 😅

4 jaar geleden

Reactie op sakura_snow

Haha op mijn verjaardag! Hoop dat ik niet op mijn eigen verjaardag beval, w ...
Zoals het er nu naar uit ziet wordt het bij ons juni (ik) juli (mijn vriend) en augustus (de kleine framboos) 😅. Mijn vriend en ik vieren het al samen omdat er net een kleine maand tussen zit. Heel fijn hoor, twee kreeften in een relatie 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Zoals het er nu naar uit ziet wordt het bij ons juni (ik) juli (mijn vriend ...
Haha lekker zo op elkaar. Hier vriend januari, dochter juni en ik augustus Maarja de 2 zit dus heel dicht op mij.

4 jaar geleden

Reactie op sakura_snow

Haha lekker zo op elkaar. Hier vriend januari, dochter juni en ik augustus ...
Mijn vader is 16 maart jarig. Mijn oma was 17 maart jarig. Mijn vader zei dat hij niet beter wist dan dat ze het altijd samen vieren. Maar hoop idd dat het niet op de zelfde dag is. Zou wel knap zijn 😅. Mijn nichtje is 28 maart jarig, haar man 28 mei en haar oudste zoon 28 februari... Ook zo iets 🤭

4 jaar geleden

Niet de 10e maar 2 daagjes later 😍 Wij hebben t familie al verteld met 4 weken we hebben maandag echo en als t hartje klopt waar we vanuit gaan maken we het bekend want ook ik heb echt al een buikje!

4 jaar geleden

Ik heb komende maandag de eerste echo en dan weten we ook pas de uitgerekende datum. Zooo spannend 🥰 hoop dat hartje klopt ❤

4 jaar geleden

Reactie op Nodelijk1986

Gefeliciteerd allemaal! Vinden jullie het ook zo onzeker? Soms heb ik wat k ...
Ik zou je graag positieve woorden willen toe spreken. Helaas kan ik alleen zeggen probeer te genieten 🤗🥰 ik heb mijn eerste zwangerschap een miskraam gehad daarna een gezonde jo gen gekregen dus nu voor de 3de keer zwanger en vind allemaal zooo spannend maandag echo hopelijk klopt het hartje

4 jaar geleden

Ik ben op 7 augustus uitgerekend. We zijn er eergisteren achter gekomen. Wel even slikken maar we zijn echt blij. En echt raar want ik begin het ook al te zien aan m’n buik.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik ben 12 aug uitgerekend. Wij willen het ook met kerst vertellen tegen ouders. Toch wel beetje spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Mijn vader is 16 maart jarig. Mijn oma was 17 maart jarig. Mijn vader zei d ...
Wij hebben dat thuis ook zo bijzonder! Mijn vader is van 11 februari (net als mijn schoonvader toevallig) mijn zusje van 11 oktober en ik van 11 november! En je raad het al... voor nu is mijn uitgerende datum..: 11 augustus! Dus daar hoop ik stiekem ook enorm op😊

4 jaar geleden

Reactie op MamavanVH

Wij hebben dat thuis ook zo bijzonder! Mijn vader is van 11 februari (net ...
Gebeurd niet vaak maar hoop met je mee 😉. Mijn opa en oma heten Ab en Ali en zijn getrouwd op 20 juli. Mijn vriend is jarig op 20 juli en zijn opa en oma heette ook Ab en Ali. Vind het altijd zo leuk zulke toevalligheden 🤭🤗

4 jaar geleden

Ik ben op 12 aug uitgerekend. Spannend de 6 de januwari pas een echo. Percies laat!

4 jaar geleden

Reactie op zwangermeisje

Gefeliciteerd! Ik ben 12 aug uitgerekend. Wij willen het ook met kerst vert ...
Ik ben ook uitgerekend voor 12 aug. 💗

4 jaar geleden

Reactie op Momi-25

Ik ben op 12 aug uitgerekend. Spannend de 6 de januwari pas een echo. Perci ...
Ik heb 6 januari ook mijn echo eerste. Echt auper spannend! Succes alvast

4 jaar geleden

Reactie op Lace Harrison

Ik heb 6 januari ook mijn echo eerste. Echt auper spannend! Succes alvast
Oh, jij hebt ook de 6de jan. Kei leuk Gefeliciteerd 💗

4 jaar geleden

Reactie op Momi-25

Oh, jij hebt ook de 6de jan. Kei leuk Gefeliciteerd 💗
Dankjee jij ook!💋

4 jaar geleden

Reactie op Momi-25

Ik ben ook uitgerekend voor 12 aug. 💗
Leuk! Ook pas 6 januari echo zie ik. Ik ook.. spannend!