76 Reacties

4 jaar geleden

14 januari eerste echo. Nog even wachten 🥰

4 jaar geleden

Ik schat dat ik uitgerekend ben op 15 augustus. Wij hebben maandag 23e onze eerste echo en hopen dat het hartje (of hartjes) al te horen zijn! Want ik zit dan net op t randje met 6 weken zeiden ze. En je las t goed, hartjes.. bij ons grote kans op tweeling! Door medicatie waren mijn eitjes over gestimuleerd en waren er op gegeven moment nog 2 over die beide op springen stonden. Dus erg spannend de echo van maandag! Verder willen wij t met kerst ook vertellen, zodat t niet raar is dat ik opeens de zalm en wijn laat staan haha! Maar ook dat als ik mij slecht voel ik het kan uitleggen. Ben namelijk laatste weken al erg moe en laatste week veel misselijk gedurende dag. En vandaag voor t eerst moeten overgeven, hopelijk wordt dat niet standaard komende weken! Maar alles voor t goede doel 😊

4 jaar geleden

Naar eigen berekening ook 10 augustus uitgerekend. De 30ste hebben we de eerste echo! Zo spannend..!! Mijn vriend is 9 augustus jarig, en van de zomer zei ik uit gekheid ik hoop dat ik voor je verjaardag je papa kan maken, nou dat wordt nog wat Stiekem wel een beetje jaloers op de dames die al wel een echo hebben gehad.. 😉

4 jaar geleden

Reactie op zwangermeisje

Leuk! Ook pas 6 januari echo zie ik. Ik ook.. spannend!
Oh leuk jij hebt ook de 6 de janu. Indd spannend. Veel succes 💗

4 jaar geleden

Reactie op Mmh89

Ik schat dat ik uitgerekend ben op 15 augustus. Wij hebben maandag 23e onze ...
Oh wauw wat spannend zeg! Misschien wel 2!

4 jaar geleden

Ben ook op de 10de uitgerekend. Moet helaas nog tot 8 januari wachten voor mijn 1e echo. Vindt het heel spannend, maar voel me tot nu toe best prima.

4 jaar geleden

Reactie op Miertje86

Ben ook op de 10de uitgerekend. Moet helaas nog tot 8 januari wachten voor ...
Oh duurt lang dan he? Wat fijn dat je je nog zo goed voelt, hopelijk blijft dat zo!

4 jaar geleden

Spannend!! Laat je het ons weten?

4 jaar geleden

Gisteren eerste echo gehad. Ik dacht dat ik 8 weken was, maar toch op 6+5 weken geschat Ik ben ook uitgerekend voor 10/08/2020 🥳🥰 Zooooo spannend! 🙌🏽

4 jaar geleden

Reactie op MamavanVH

Wij hebben dat thuis ook zo bijzonder! Mijn vader is van 11 februari (net ...
Wauw, dat zou echt super speciaal zijn! Wat leuk! 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Snoepertje20

Gisteren eerste echo gehad. Ik dacht dat ik 8 weken was, maar toch op 6+5 w ...
Precies wat mij dinsdag gebeurde! Hihi

4 jaar geleden

A.s dinsdag de eerste echo. Ik ben dan 7 weken en 2 dagen. Uitgerekend op 9 augustus. Wij hebben het de goede vrienden, ouders en zussen al wel verteld. Dit ivm een etentje. Ik liet de wijn, carpaccio en biefstuk staan. Dat valt echt op als je dat normaal altijd doet. Ik heb al een zoontje van 14,5 maand. Bewust weinig tijd tussen zitten. Al dachten sommige wel dat het niet de bedoeling was😱 ik ben alleen ontzettend moe verder wederom nergens last van. Wel vind ik de echo nu spannender als met onze zoon. Ik merk aan mijn broeken al dat het strakker begint te zitten. Qua kilo’s nog niks erbij

4 jaar geleden

Ik 10 augustus uitgerekend als alles goed gaat erg spannend

4 jaar geleden

Hier ook 10 augustus 😍

4 jaar geleden

Ik ook!

4 jaar geleden

Ik ook 10 augustus