332 Reacties

4 jaar geleden

Pas een miskraam gehad in oktober en deze maand gelijk weer zwanger, wel nog pril allemaal.. maar als het goed gaat deze keer dan zou ik 13 augustus uitgerekend zijn!

4 jaar geleden

4 maanden geleden een miskraam gehad. Als alles nu goed gaat is onze kleine wonder er rond 5 augustus!

4 jaar geleden

Hoi meiden. Gisteren positief getest, zo onwerkelijk en onzeker nog allemaal. A terme datum 1 augustus vooralsnog.

4 jaar geleden

Reactie op Ambertjuhs

Pas een miskraam gehad in oktober en deze maand gelijk weer zwanger, wel no ...
Klopt dit wel? Want ik kan pas eind deze maand testen om 10 aug uitgerekend te zijn...

4 jaar geleden

Reactie op TMH17

Hoi meiden. Gisteren positief getest, zo onwerkelijk en onzeker nog allemaa ...
Proficiat!

4 jaar geleden

Reactie op Suusje15

Klopt dit wel? Want ik kan pas eind deze maand testen om 10 aug uitgereken ...
Mijn cyclus is onregelmatig, dus hou voor mezelf goed bij wanneer mijn eerste dag van menstruatie is. Hierdoor kan ik ook goed rekenen voor een uitgerekende datum

4 jaar geleden

Reactie op Suusje15

Klopt dit wel? Want ik kan pas eind deze maand testen om 10 aug uitgereken ...
Vraag je dit aan mij Suusje15? Dag 23 van mijn cyclus positief getest, 3 dagen voor ik ongesteld zou moeten worden.

4 jaar geleden

Reactie op Ambertjuhs

Mijn cyclus is onregelmatig, dus hou voor mezelf goed bij wanneer mijn eer ...
Ok茅, Ik dacht dat je je misschien misrekend had. 馃槈

4 jaar geleden

Reactie op TMH17

Vraag je dit aan mij Suusje15? Dag 23 van mijn cyclus positief getest, 3 da ...
Hihi, vraag was voor iemand anders.

4 jaar geleden

Hi allemaal! Gister positief getest. Uitgerekende datum 2 augustus 2020. Wat een spannende tijd!

4 jaar geleden

Wij hebben gisteren ook positief getest, onze uitgerekende datum is rond 4 augustus. Wij zijn zwanger geworden via Ivf, dus wisten precies wanneer we mochten testen. Hopelijk blijft de kleine zitten en heb ik een mooi verjaardagscadeau in augustus. Groetjes

4 jaar geleden

Hallo allemaal, 14 oktober voor het laatst ongesteld en 13 november positief getest.. nu wachten tot 10 december eerste echo. Als het goed is komt ons kindje juli of augustus.

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Gister positief getest, uitgerekende datum rond 1 augustus.

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Vandaag positief getest 馃帀 wij hebben icsi gehad eerste terug plaatsing... hoop dat het ukkie warm mag blijven zitten 馃帀馃帀馃 uitgerekend rond 2 augustus 2020馃槉 Iedereen gefeliciteerd 馃帀馃崁

4 jaar geleden

Hallo allemaal! wij weten sinds vrijdag dat we zwanger zijn en hebben 2 december de eerste echo. zal dan denk ik midden/eind augustus uitgerekend zijn?

4 jaar geleden

Hoi iedereen, Hier vanmorgen een positieve test! Voor nu een uitgerekende datum van 30 juli.. Ben benieuwd!! Morgen vk bellen voor een afspraak. Wordt ons eerste kindje. Wordt er bij de eerste afspraak altijd al een echo gemaakt? Zo bijzonder!

4 jaar geleden

Reactie op Marije-marije

Hoi iedereen, Hier vanmorgen een positieve test! Voor nu een uitgerekende d ...
Hey gefeliciteerd! ik heb 2 december me eerste echo en gaan ook al meteen luisteren naar t hartje terwijl ik sinds vrijdag nog maar net een positieve test in handen had馃槀

4 jaar geleden

Reactie op Marije-marije

Hoi iedereen, Hier vanmorgen een positieve test! Voor nu een uitgerekende d ...
Gefeliciteerd!! Hier maken ze een echo vanaf 8 weken. Dat verschilt per vk even vragen bij het maken van de afspraak? 馃槉 Vorige zwangerschap hadden wij wel gelijk een echo bij de eerste afspraak. Zo spannend he!!

4 jaar geleden

Reactie op Roxx23

Gefeliciteerd!! Hier maken ze een echo vanaf 8 weken. Dat verschilt per vk ...
Ja idd heel spannend! Wil ook eigenlijk heel graag met kerst het nieuws aan de familie vertellen maar ben dan pas 9 weken dus opzich wel fijn om vooraf toch al enige zekerheid te hebben dat alles goed verloopt :)

4 jaar geleden

Reactie op Marije-marije

Ja idd heel spannend! Wil ook eigenlijk heel graag met kerst het nieuws aan ...
Super leuk om zulk mooi nieuws te kunnen brengen met kerst! Ga voor je duimen dat je die zekerheid kunt krijgen voor die tijd! Succes met het maken van een afspraak morgen!