332 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Marije-marije

Hoi iedereen, Hier vanmorgen een positieve test! Voor nu een uitgerekende d ...
Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Roxx23

Super leuk om zulk mooi nieuws te kunnen brengen met kerst! Ga voor je duim ...
Ja dat vinden wij dus ook! Dankjewel! Ga eens even informeren. Zo benieuwd.. Is het al morgen?! Haha

4 jaar geleden

Reactie op Marije-marije

Ja dat vinden wij dus ook! Dankjewel! Ga eens even informeren. Zo benieuwd. ...
Hahaha bijna!

4 jaar geleden

Hoi allemaal eergisteren positief getest. Uitgerekende datum tot nu toe 03-08-2020 Dit is ons 2e kindje. Eerste kindje een jongen en heet Finn is nu 1,5 jaar oud.

4 jaar geleden

Hey allemaal, Gisteren positief getest. Als alles goed gaat dan krijgen wij rond 4 augustus 2020 ons klein wondertje❣

4 jaar geleden

Hoi allemaal. Net lid geworden na een positieve test vanochtend. Clearblue gaf aan 1-2 weken. 1 nov was mijn laatste menstruatie en 12 DPO. Heb heel erg vroeg getest en had het daarom ook nog niet verwacht! Het is de eerste maand dat we probeerden zwanger te worden. Heel spannend allemaal! Op af en toe wat krampjes na nog nergens last van. Ook geen bloeding gehad. Leuk om hier verhalen te lezen!

4 jaar geleden

Hallo net nieuwe hier Vanmorgen een test gedaan en die geeft aan zwanger maar we moeten nog wachten tot vrijdag dan mogen we eigelijk een test doen. Wij zitten in een ivf behandelingen van mij mag het nu al vrijdag zijn..

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Ook ik ben net lid geworden nadat ik vanochtend positief heb getest! Ik ben heel blij en vind het ook best wel spannend allemaal. Kan het nog niet zo goed geloven; het was onze eerste poging. Ik had de hele tijd het idee dat ik aan allerlei dingen merkte dat ik zwanger was (hoofdpijn en krampjes), maar dacht ook dat ik mezelf gek aan het maken was.. Ik ben uitgerekend op 6 augustus. Ik heb de huisarts net gebeld en ik moet langs bij de gynaecoloog in plaats van de verloskundige ivm medicatie. Weten jullie wat precies het verschil is? Leuk om met jullie verhalen mee te lezen :)

4 jaar geleden

Hoi hoi, Gefeliciteerd meiden! ♥️ Gisteren positief getest 🥰 Volgens de kalender 1 augustus uitkerend. In juli een miskraam gehad, dus de zenuwen zijn best aanwezig. Vooral als ik prikkels voel in mijn buik. Hoe voelen jullie je? Ik heb zo nu en dan vooral last van mijn darmen en mood swings 🤭 Liefs 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Marije-marije

Ja dat vinden wij dus ook! Dankjewel! Ga eens even informeren. Zo benieuwd. ...
En heb je een afspraak kunnen maken? 😊 Ben benieuwd!

4 jaar geleden

Reactie op Merel-25

Hallo allemaal! Ook ik ben net lid geworden nadat ik vanochtend positief ...
Gefeliciteerd!!! Zelf ben ik ook medisch zwanger (dit heeft niets te maken met de manier waarop je zwanger bent geraakt), dan val je onder de zorg van de gynaecoloog en het team verloskundige in het ziekenhuis. Bij mij is het ook ivm medicatie gebruik. De nazorg wordt wel gewoon geregeld door de verloskundigepraktijk in de buurt. Vaker controle’s, meer echo’s, tenminste dat was bij mijn eerste zwangerschap zo en ik neem aan dit keer ook weer. Kort samengevat😊

4 jaar geleden

Hoi hoi, Gefeliciteerd meiden! ♥️ Gisteren positief getest 🥰 Volgens de k ...
Mooi nieuws! Gefeliciteerd. Darmen en moodswings🤦‍♀️ kan ik me totaal niet herinneren van de eerste zwangerschap. Ontzettend kort lontje, boos om niks, soms voel ik tranen opkomen. En waarom? Om niets.. 😬

4 jaar geleden

Reactie op TMH17

Gefeliciteerd!!! Zelf ben ik ook medisch zwanger (dit heeft niets te make ...
Jij ook gefeliciteerd! Ahh wat fijn om te weten, dankjewel voor je reactie. Het is dus gewoon voor wat extra controle. Ik heb 20 december mijn eerste afspraak, ben benieuwd of ze dan ook meteen een echo maken. Ik zal eens bellen om dat na te vragen :)

4 jaar geleden

Hoi hoi, Gefeliciteerd meiden! ♥️ Gisteren positief getest 🥰 Volgens de k ...
Gefeliciteerd! Mijn darmen zijn echt totaal van slag 🙈

4 jaar geleden

Reactie op TMH17

Mooi nieuws! Gefeliciteerd. Darmen en moodswings🤦‍♀️ kan ik me totaal ni ...
Dank je wel! Jij ook 🤩 Van mijn eerste zwangerschap kan ik eerlijk gezegd nog maar weinig herinneren 🤭 Dat dus hahaha. Verschrikkelijk dat korte lontje 😅

4 jaar geleden

Reactie op Merel-25

Gefeliciteerd! Mijn darmen zijn echt totaal van slag 🙈
Dank je wel 🤩 jij ook! Hahah niet te doen 🙈 Gelukkig zijn het de darmen, zal nog wel een poosje aanhouden 😅

4 jaar geleden

Hoi allemaal, was ik weer even. Zoals ik vanochtend al schreef ben had ik vanochtend een positieve test. Maar ik zit met een uitdaging.. Ik vier a.s. vrijdag mijn verjaardag met vriendinnen. Nou ben ik niet een grote drinker en is het eerder uitzondering, maar hoe ga ik hier a.s. vrijdag onderuit komen om geen alcohol op mijn verjaardag te drinken?! Ik ga het wel aan 1 vriendin vertellen omdat zij weet dat we er mee bezig zijn. Voor de rest houd ik het nog liever geheim omdat het nog zo pril is. Hebben jullie tips of een idee?

4 jaar geleden

Reactie op Babygelukje

Hoi allemaal, was ik weer even. Zoals ik vanochtend al schreef ben had ik ...
De ontstekingen zijn op iedere hoek van de straat te krijgen in deze tijd van het jaar.. Je voelt je niet zo lekker hebt wat last van je oor/keel of iets anders en hebt er van de huisarts een antibiotica kuurtje voor gekregen.. Nu mag je de komende 10 dagen geen alcohol..

4 jaar geleden

Reactie op Babygelukje

Hoi allemaal, was ik weer even. Zoals ik vanochtend al schreef ben had ik ...
Ja ik vindt het idee dat je aan de antibiotica zou moeten zitten op slot ook zo voorspelbaar😂

4 jaar geleden

Reactie op Roxx23

En heb je een afspraak kunnen maken? 😊 Ben benieuwd!
Hoi! Nou nee.. Want het gaat via een aanmeldformulier en er wordt binnen 2 dagen contact opgenomen. Waarschijnlijk morgen dus. Natuurlijk had ik kunnen bellen maar het spreek uurtje schikte mij niet ivm afspraken en aangezien het geen spoed heeft ga ik de dienstdoende persoon maar niet storen voor een afspraak. Maargoed.. We horen morgen vast meer! Heb al wel met mijn man besproken dat als er bij de intake geen echo inbegrepen is we dan zelf een echo gaan laten maken met 8 weken. Vind ik toch wel een prettig idee. Ook omdat we het dan de week met kerst erna kunnen vertellen als het allemaal goed is :)