332 Reacties

4 jaar geleden

Hoi hoi, Gefeliciteerd meiden! ♥️ Gisteren positief getest 🥰 Volgens de k ...
Gefeliciteerd!! Poeh hier ook zo'n buikpijn! Heb sowieso al gevoelige darmen dus die weten nu helemaal niet wat ze overkomt. Vanmorgen met boodschappen doen waren de producten op de onderste schappen best een ding.. Bukken doet namelijk echt pijn en eigenlijk wil ik het liefst alleen maar liggen.. Maargoed het hoort erbij denken we dan maar. Gelukkig nog geen last van emoties al zeg ik het zelf haha!

4 jaar geleden

Reactie op pauu

Ja ik vindt het idee dat je aan de antibiotica zou moeten zitten op slot oo ...
Haha ja dat is het ook wel! Maar iets beters kan ik ook niet verzinnen. Ik drink zelf sowieso geen alcohol en dat weet iedereen dus dat probleem heb ik niet. Maar misschien gewoon niet de nadruk erop leggen. Als je toch al vaker niet dan wel drinkt en mensen weten niet dat je er mee bezig bent hebben ze het waarschijnlijk niet eens in de gaten als je voor je zelf een glaasje jus inschenkt :)

4 jaar geleden

Reactie op Marije-marije

Gefeliciteerd!! Poeh hier ook zo'n buikpijn! Heb sowieso al gevoelige darme ...
Dank je wel 😊 jij ook! 🥳 Och vreselijk dat je daar nu al last van moet hebben he. Je weet in ieder geval dat je zwanger bent 😆 Ik dacht gisteren een buikgriep te hebben 🤯 ik heb geen ochtend misselijkheid, maar een avond feest 🤔 Sinds de geboorte van mijn zoon (6jr terug) hebben mijn emoties mij nooit meer alleen gelaten 😅

4 jaar geleden

Dank je wel 😊 jij ook! 🥳 Och vreselijk dat je daar nu al last van moet h ...
Haha nou dat is 1 ding dat zeker is ja..! Ow jeetje wat een zwangerschap al niet kan doen dan hea.. Emoties.. Aan de andere kant is het ook iets moois dat je om iets kleins emotioneel kan worden :) Ochtend misselijkheid hier ook nog geen last van.. Wel na het eten dat het soms voor me gevoel nog 6 keer omhoog komt maarja zal ook wel normaal zijn en met die darmen te maken hebben.. Heb geen idee wordt ons eerste kindje. Mijn lichaam is geloof ik net zo verbaasd als ik zelf haha!

4 jaar geleden

Reactie op Marije-marije

Hoi! Nou nee.. Want het gaat via een aanmeldformulier en er wordt binnen 2 ...
Oooh.. Nou komt vast goed allemaal! Was toch even benieuwd haha.

4 jaar geleden

Reactie op Marije-marije

De ontstekingen zijn op iedere hoek van de straat te krijgen in deze tijd v ...
Dankjewel voor het meedenken! Zou het idd wel kunnen gebruiken voor een blaasontsteking ofzo?

4 jaar geleden

Reactie op pauu

Ja ik vindt het idee dat je aan de antibiotica zou moeten zitten op slot oo ...
Ja opzich wel voorspelbaar inderdaad, maar kan ook niet iets anders bedenken.. 😶

4 jaar geleden

Reactie op Babygelukje

Hoi allemaal, was ik weer even. Zoals ik vanochtend al schreef ben had ik ...
Misschien alcohol vrije wijn kopen? En dan nog wel proberen in te schenken zonder dat zij het zien 😅. Succes!!

4 jaar geleden

Reactie op pauu

Hey gefeliciteerd! ik heb 2 december me eerste echo en gaan ook al meteen l ...
Wauw dat is snel die echo. Wat leuk! Ik heb a.s. maandag pas mijn NOD dus vind het een beetje vroeg om vk te bellen voor een afspraak. Of is het heel normaal om meteen te bellen? ik heb geen idee haha. Wanneer is/was jouw NOD? Mijn vriend is weg voor werk van 17 tot 30 dec. 17 dec ben ik 6+4 en 30 dec ben ik 8+3. Hoop eigenlijk voordat hij weg gaat een hartje te kunnen horen, maar weet niet of dit te vroeg is..

4 jaar geleden

Reactie op loon-24

Misschien alcohol vrije wijn kopen? En dan nog wel proberen in te schenken ...
Haha ja thanks voor de tip! Heb al alcoholvrije rose voor een zwangere vriendin in huis. Had al gedacht om dat over te gieten in een normale rose fles, maar straks wil iemand anders dat ook drinken 😅 ik zie overal beren haha

4 jaar geleden

Reactie op Babygelukje

Hoi allemaal, was ik weer even. Zoals ik vanochtend al schreef ben had ik ...
Herkenbaar probleem, ik lees mee! Ik heb komende week ook afspraken met vriendinnen en ik drink eigenlijk altijd wel een wijntje mee.. ik denk dat ik het houdt op een aankomend griepje en dat ik daarom niet drink?

4 jaar geleden

Hoi allemaal! Na 3 jaar, een operatie, medicatie en miskraam had ik gister eindelijk een positieve test in m’n handen! Geluk kan niet op en hopen hopen hopen!!!! Last van m’n gevoelige borsten en kleine krampjes verder voel ik me goed! Hebben jullie nog verdere symptomen?

4 jaar geleden

Reactie op Merel-25

Herkenbaar probleem, ik lees mee! Ik heb komende week ook afspraken met v ...
Ja dat kan je ook zeggen inderdaad! Weet niet of zij die te 'makkelijk' vinden? Lastig he die vriendinnen 🤭

4 jaar geleden

Reactie op Merel-25

Herkenbaar probleem, ik lees mee! Ik heb komende week ook afspraken met v ...
Ik kreeg de tip om tegenover vrienden te zeggen dat je antibiotica slikt en dus geen alcohol mag. Reden voor antibiotica mag je zelf invullen. Bv blaasontsteking of dergelijke😋 vragen ze ook nergens meer naar

VRIEND

4 jaar geleden

Tot nu toe 4 augustus! 14 december de echo, dus dan weet ik meer :-)

4 jaar geleden

Reactie op TMH17

Mooi nieuws! Gefeliciteerd. Darmen en moodswings🤦‍♀️ kan ik me totaal ni ...
Haha hier ook.... was net super boos omdat mijn man de kerstlampjes niet goed in de boom had gehangen... bijna moeten huilen omdat ik éindelijk een level bij candy crush heb gehaald... Niet best 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Babygelukje

Hoi allemaal, was ik weer even. Zoals ik vanochtend al schreef ben had ik ...
Hier het zelfde probleem maar dan met beide ouders. Mijn vrouw houdt van een wijntje en mijn moeder vraagt al regelmatig of ze een wijntje wil. Tot nu toe konden we het gooien op "ik moet nog werken" of "ik moet nog rijden". Echter met kerst wordt het een grote uitdaging. Hebben al een fles alcoholvrije rode wijn gekocht. Dus die nemen we al mee naar mijn ouders. Tweede kerstdag gaan we uit eten, weet niet of restaurants al alcoholvrij wijn hebben. Dat wordt echt meer een uitdaging en ook met het eten. We wachten het wel af.

4 jaar geleden

Reactie op Babygelukje

Ja dat kan je ook zeggen inderdaad! Weet niet of zij die te 'makkelijk' vin ...
Ja, heel moeilijk. Ik kreeg vorige week al scheve blikken toen ik een alcoholvrij biertje nam. Heb toen maar de auto als excuus gebruikt!

4 jaar geleden

Reactie op Ambertjuhs

Ik kreeg de tip om tegenover vrienden te zeggen dat je antibiotica slikt en ...
Dat is echt een super goede tip! Die ga ik komende week gebruiken :) bedankt!

4 jaar geleden

Vandaag afspraak gemaakt bij ziekenhuis voor de eerste echo die staat op 17 december! Hoe komen jullie deze tijd door? Gaan jullie bijvoorbeeld nog tussendoor testen?