332 Reacties

4 jaar geleden

Gisteren een positieve test en zoals ik nu heb berekend zou de uitgerekende datum 4-8-2020 zijn 馃グ wanneer bellen jullie de verloskundige??

4 jaar geleden

Reactie op eef93..

Gisteren een positieve test en zoals ik nu heb berekend zou de uitgerekende ...
Gefeliciteerd! 馃槉 Verschilt geloof ik. Ik heb al wel gebeld omdat ik weet dat ze 't druk hebben en wilde graag met 8 weken een echo en dat valt precies rond kerst. Heb nu een afspraak voor 23 Dec. Ben rond 2 aug uitgerekend.

4 jaar geleden

Zou een mooi kerstcadeautje zijn! Ik ga denk ik ook morgen bellen 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op eef93..

Zou een mooi kerstcadeautje zijn! Ik ga denk ik ook morgen bellen 馃檲
Jazeker! 馃槏 Weet wel dat sommige wachten om even te kunnen genieten zonder zich zorgen te hoeven maken om de eerste echo. Succes!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op eef93..

Gisteren een positieve test en zoals ik nu heb berekend zou de uitgerekende ...
Hey ik ook 4 augustus! Heb gisteren al gebeld. Echo 14 december!

4 jaar geleden

Reactie op Roxx23

Gefeliciteerd! 馃槉 Verschilt geloof ik. Ik heb al wel gebeld omdat ik weet d ...
Ik heb ook vrij snel gebeld omdat wij het graag met kerst willen vertellen aan de familie en dan wil ik toch een beetje zeker zijn dat tot nu toe alles goed is. Ik heb de eerste echo 24 Dec 鈽猴笍

4 jaar geleden

Reactie op loon-24

Ik heb ook vrij snel gebeld omdat wij het graag met kerst willen vertellen ...
Gefeliciteerd! Spanneeend! 馃槉 Ik weet niet of ik het wil vertellen nog. Ligt nogal gevoelig in de familie. Alleen wil wel graag voor mezelf weten of alles ok茅 is.

4 jaar geleden

5dec afspraak gynaecoloog! Zooo spannend, ben gewoon nerveus Nu 4w1d

4 jaar geleden

Hey dames, Ik had vandaag een positieve test in mijn handen. Vorige keer was het helaas een miskraam. Als het goed is ben ik nu 4 wkn 3 dagen. Vind het zo spannend. Ik had toevallig 2 dec afspraak in het zkh voor controle van PCOS. Zal ik deze gewoon laten staan voor echo?

4 jaar geleden

Hoi hoi, Gefeliciteerd meiden! 鈾ワ笍 Gisteren positief getest 馃グ Volgens de k ...
Wat leuk! Als het goed is ben ik ook 1 aug uitgerekend.

4 jaar geleden

Bulut38 Zou ik wel doen! Maar wel rekening houden met dat het nog erg vroeg is...

4 jaar geleden

Wat hebben jullie allemaal al snel een echo! Hier pas met 10 tot 12 weken. Maandag al een aanmeldformulier de deur uit gedaan maar nog niks gehoord. Hopelijk wordt er deze week een afspraak ingepland. Mijn man en ik hebben wel besproken dat we toch wel graag eerder op eigen initiatief een echo willen dus als de eerste afspraak staat kunnen we daarna ook de echo plannen! Spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Marije-marije

Wat hebben jullie allemaal al snel een echo! Hier pas met 10 tot 12 weken. ...
Hier wordt je bij aanmelding online binnen 24u teruggebeld. De termijnecho is tussen 10-12 weken maar je kunt vanaf 8 weken een vitaliteitsecho laten maken. Dit is een keuze en moet zelf betaald worden. Ze vragen of je deze echo wilt bij het maken van de afspraak. Staat er niets over op de website? Spannend allemaal!

4 jaar geleden

Hallo daar:) nieuw hier. Ik kan het nog steeds niet geloven :) maar nu al 3 dagen achter elkaar een positieve test en nog steeds niet ongesteld 馃檲. Dus het zal wel echt zo zijn. Morgen maar eens verloskundige bellen. Hopelijk hebben ze tijd :). Jullie hebben dus nu al een echo gepland staan 馃檧. via de telefoon afgesproken? Hebben jullie binnenkort dan ook nog iets van een intakegesprek bij de vk staan?

4 jaar geleden

Reactie op Ninouk

Hallo daar:) nieuw hier. Ik kan het nog steeds niet geloven :) maar nu al 3 ...
Gefeliciteerd!! De eerste afspraak is vaak rond 8 weken dit is gelijk een intake en vaak ook gelijk de 1e echo.

4 jaar geleden

Reactie op Roxx23

Hier wordt je bij aanmelding online binnen 24u teruggebeld. De termijnecho ...
Nee staat niets over op de site helaas :( als ik morgen nog steeds niks hoor ga ik donderdag een andere verloskundige praktijk bellen, die sowieso bij intake een echo maken. Maar wacht nog even af. Ga er van uit dat ze morgen contact met me opnemen en dan kan ik meteen vragen of er wel of geen echo met 8 weken gemaakt kan worden.

4 jaar geleden

Reactie op Ninouk

Hallo daar:) nieuw hier. Ik kan het nog steeds niet geloven :) maar nu al 3 ...
Gefeliciteerd!! 馃槉 Ja ik wel via de telefoon was er nog geen 5 maanden geleden nog haha. Ze moest al lachen toen ik belde. Hier doen ze alles in een. Intake en echo. Spannend he!

4 jaar geleden

Reactie op Marije-marije

Nee staat niets over op de site helaas :( als ik morgen nog steeds niks hoo ...
Ooh zo frustrerend als je weinig info hebt. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Ondertussen lekker genieten!

4 jaar geleden

Reactie op Roxx23

Ooh zo frustrerend als je weinig info hebt. Hopelijk heb je snel duidelijkh ...
Dankjewel! Hoop het ook maar komt vast goed! Vind het allemaal wel erg spannend.. Aan de kwaaltjes te merken zal het wel zo zijn maar denk dat ik na de eerste intake/echo het pas echt geloof haha!

4 jaar geleden

Reactie op Marije-marije

Dankjewel! Hoop het ook maar komt vast goed! Vind het allemaal wel erg span ...
Herkenbaar. Heb precies hetzelfde haha. Besef komt hier ook pas later.