8 Reacties

één jaar geleden

Nee dat kunnen ze niet doen. De datum blijft staan. Zelfde als dat ze bij de 32 weken echo zeggen dat die langer is dan zou moeten en de datum dan maar gaan verplaatsen onder het mom: dat past beter bij het termijn en de huidige groei.. De datum is natuurlijk natte vingerwerk op millimeters, maar je stelt je er wel op in

één jaar geleden

Die uitgerekende datum lijkt nu heel belangrijk maar de baby trekt zich daar niks van aan...hij of zij komt toch meestal niet precies op die dag. Die 2 dagen maken dus niks uit. Maar het klinkt meer alsof jij je niet goed gehoord voelt, of baal je ergens anders van? Dat zou je misschien wel kunnen aangeven de volgende keer.

één jaar geleden

Reactie op Mevrouw_W

Die uitgerekende datum lijkt nu heel belangrijk maar de baby trekt zich daa ...
Ja dat is ook zo, en ik weet ook dat de baby zich er niets van aan trekt. Het zit meer in mijn eigen hoofd, dat ik dat dan vast heb gezet en het daarna ineens verzet wordt zonder dat ik daar inspraak op heb (en het hun eigen 'fout' was om mij te laat in te plannen). Ik denk dat me dat meer frustreerde. Voelde me een beetje overrompeld erdoor. Heeft zeker te maken met me niet gehoord voelen plus hormonen waardoor ik soms wat buiten proportie kan reageren. Maar het is oke, heb me er al bij neergelegd. 🙂

één jaar geleden

Reactie op Mevrouw_W

Die uitgerekende datum lijkt nu heel belangrijk maar de baby trekt zich daa ...
Ik snap het wel hoor. Als de baby tegen de grens aanzit, kinnen die 2 dagen ineens verschil maken tussen prematuur of niet. Tussen inleiden of niet. Ik was daar ook mee bezig! Maar had t wel al tijdens de echo besproken

één jaar geleden

Ik snap je heel goed. Bij ons twijfelden ze over het termijn en kwamen ze op 2 data uit. Wij hebben toen zelf gevraagd of de laatste van de twee (verschilt dus 1 dag) aangehouden kon worden I.v.m. heftig voorval op de 1e datum een jaar geleden. Dat kon in ons geval maar inmiddels ben ik 40+ weken zwanger en baal ik. Ik ben er namelijk goed klaar mee en ze zijn bij ons echt wel streng met wanneer ze 'pas' strippen en inleiden. Oké het is maar 1 dag maar het duurt gevoelsmatig een eeuwigheid.

één jaar geleden

Reactie op Linn2626

Ik snap je heel goed. Bij ons twijfelden ze over het termijn en kwamen ze o ...
Nou, hopelijk heb jij je kleine eindelijk in je armen. Ik aangegeven dat ik het er niet mee eens was en toen heeft de vlk opnieuw naar de vorige echo's gekeken en die zei dat deze datum wel beter overeenkomt met de groei uiteindelijk. En dat het daarom beter is om de 'nieuwe' aan te houden. Dus nu heb ik ook meer rust (dat het ook klopt met het termijn). Was wel blij dat ik het uitgesproken heb.

één jaar geleden

Reactie op Happybelly

Nou, hopelijk heb jij je kleine eindelijk in je armen. Ik aangegeven dat ik ...
Fijn dat je meer rust hebt. Hier helaas nog geen kleintje... nu 40.4 (had dus ook 40.5 kunnen zijn). Maar morgen weer een afspraak. Benieuwd of ze wat willen en kunnen doen.

één jaar geleden

Reactie op Happybelly

Nou, hopelijk heb jij je kleine eindelijk in je armen. Ik aangegeven dat ik ...
Wat fijn!!