46 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Muumiannie26

Hoe is jullie baby tijdens de uitjes? Mijn zoontje (3 weken) wordt soms erg ...
Klinkt alsof hij zich niet prettig voelt en onzeker wórdt van die situaties, daarom huilt hij en zoekt hij troost in de bort5

3 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Wij zijn met 3 weken bij mn schoonouders gaan eten (en alle broers/schoonzu ...
Check hoelang hij in de maxi cosi mag, volgens mij is dat niet langer dan 2 uur al hij nog maar een paar weken is, ivm het ontbreken van recht en op houden nekje en verstikkingsgevaar...

3 jaar geleden

Wij hebben al een kinderverjaardag gehad van ons nichtje, hij is al op het terras geweest met mijn ouders😂, en regelmatig bij opa en oma of tante en oom.. vandaag gaan we naar centerparcs ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen (voornamelijk de nachten). Hij is gelukkig heel makkelijk, en ons leven is nou eenmaal druk dus wilde we wel meteen proberen om te kijken hoe hij reageert😊.

3 jaar geleden

Reactie op Ananas-24

Onze dochter was 6 dagen oud toen we voor het eerst bij een lunchroom hebbe ...
Ik heb dit ook bij mijn zoontje (7 weken); hij heeft bijna dagelijks na het eten een huilbui (gelukkig vaak maar een klein half uurtje max). Wat ik begreep van het consultatie bureau en ook uit boeken is dat een baby de prikkels van een dag verwerkt door te huilen en zo troost te vinden bij de ouders. Hoeft dus geen sprong te zijn (dat dacht ik in eerste instantie ook). Ik merk dat het niet uit maakt of ik nu de hele dag met hem op pad ben geweest of dat hij een rustige dag thuis heeft gehad of minder uitjes; de huilbui is niet anders aan het einde van de dag. Zoals meerdere zeggen; het ligt echt aan wat je prettig vind en wat bij je baby past. Voor iedereen anders.

3 jaar geleden

Reactie op Lorea

Check hoelang hij in de maxi cosi mag, volgens mij is dat niet langer dan 2 ...
Klopt inderdaad! Wij hebben echter een Cybex Cloud gekocht die je kan uittrekken naar een ligstand 😊 is nogsteeds niet voor een hele middag maar kan net even iets langer en comfortabeler

3 jaar geleden

Reactie op Lorea

Check hoelang hij in de maxi cosi mag, volgens mij is dat niet langer dan 2 ...
Babypark heeft ons gezegd maxi cosi een uur. Ivm de houding van de rug ofzo? Daarom hebben wij oa de cybex cloud Z gekocht omdat die een ligstand heeft, waardoor ie daar 2 uur in mag liggen.