24 Reacties

3 jaar geleden

Ja helaas wel eens last van, ik draag momenteel een inlegkruisje. Omdat als ik weg ga, niet altijd schoon ondergoed bij heb en inlegkruisje is net iets makkelijker mee te nemen/verschonen!

3 jaar geleden

Geen urine verlies wel heel erg veel afscheiding..... wordt er soms gek van. Ik draag een inlegkruisje....

3 jaar geleden

Ik heb wel last van urine verlies. Elke dag ook helaas. Ik heb van tena inleg kruisjes gekocht. Dun maar lang dus heel fijn. Soms doe ik ze een dagje niet en dan verschoon in mijn onderbroek een keertje extra gedurende de dag. Ik vind het een enorm gênante kwaal maar de baby ligt echt vaak op mijn blaas en kan er met alle goede wil van de wereld niets aan veranderen hoe hard ik de bekkenbodemspieren ook dicht knijp😅

3 jaar geleden

Geen urine verlies wel heel erg veel afscheiding..... wordt er soms gek van ...
Hier precies hetzelfde 🤦

3 jaar geleden

Ja wel eens last van draag standaard sinds ik zwanger ben inlegkruisjes

3 jaar geleden

Ik heb er sinds bijna een week last van. Nu 29.5. Ik draag een katoenen inlegkruisjes. In de weekmail van de verloskundige stond dat andere inlegkruisjes plastic bevatten. Hierdoor is het broeierig en heb je meer kans op een blaasontsteking.

3 jaar geleden

Hier ook urine verlies

3 jaar geleden

Oooh ja hoor, verschrikkelijk! Dan ben je net naar toilet geweest, moet je niezen en hoplaaaa. Ik draag ook steeds dunne maandverbandjes.

3 jaar geleden

Ik heb er ook last van. Bij hoesten enzo. Ik kraag dunne inlegkruisjes en vervang die elke keer als ik naar de wc ga.

3 jaar geleden

Had er een paar weken geleden veel last van. Nu veel oefenen en heb ik er bijna geen last meer van. Alleen soms nog met een te volle blaas.

3 jaar geleden

Ik heb er ook al weken last van, of nou ja, eerder maanden eigenlijk 🙈. Gelukkig gebeurt het niet zo vaak en is het meestal een paar druppeltjes. Heb niks in en het is echt maar zelden nodig om te verschonen. Als ik van huis ga neem ik wel altijd 1 of 2 extra onderbroeken mee voor het geval dat

3 jaar geleden

Hier ook last van! Vooral nu ik zo vaak moet niesen door de hooikoorts

3 jaar geleden

Hier ook last van! Ik heb van kruidvat huismerk lange inlegkruisjes. Die verschoon ik paar keer per dag. Ook heb ik bekkenbodemtrainer gekocht die je elke dag 15 minuten moet dragen! Zijn soort sex balletjes 🙈 Kijken of dat helpt...

3 jaar geleden

Ja heel vervelend 😂 heb ook hooikoorts dus vaak bij een nies hatsjee weer een druppel(s). Heb nu ook inleg kruisjes in en meerdere keren per dag verschonen

3 jaar geleden

Na de bevalling wordt het nog erger. Dan lukt trampoline springen zonder een natte onderbroek te krijgen niet meer 😉, ondanks dat ik de oefeningen voor de bekkenbodemspieren toch regelmatig heb gedaan. Snap nu waarom mijn moeder altijd met gekruiste benen ging staan als ze niet niezen...

3 jaar geleden

Ik heb er onwijs last van en gebruik inlegkruisjes en verwissel dit een paar x per dag 😔 maja gebruik me hele leven al ibleg kruisjes alleen nu is het extreem me zoon ligt in stuit en trapt ook naar beneden heb al 3 kids haha

3 jaar geleden

Blijf er zeker na de bevalling niet te lang mee doorlopen en zoek een geregistreerde Bekkenfysiotherapeut. Wordt zelfs 9x uit de basisverzekering vergoed. Want veel is op te lossen met goede oefeningen. De therapeut check hoe je Bekkenbodem functie is welke oefeningen voor jou goed zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Janneke_81

Na de bevalling wordt het nog erger. Dan lukt trampoline springen zonder ee ...
Hahaha ahh #it's all worth it 🤣

3 jaar geleden

Ik heb er ook last van, maar kreeg als tip van de verkoskundige om na het plassen even goed naar voren, achteren, links en rechts te gaan op de wc. Zodat je echt goed je blaas kan leeg plassen. Dat helpt bij mij al heel veel. Heb der nu bijna geen last meer van.

3 jaar geleden

Ik heb er ook al een tijdje last van. Ik gebruik nu standaard inlegkruisjes speciaal voor urine verlies. Tijdje gewone inlegkruisjes gebruikt maar toen kreeg ik last van vaginale schimmelinfectie.