33 Reacties

5 jaar geleden

Als hij nog wel tevreden is in de bak, met een speeltje oid dan zou ik hem nog even laten, mijn eerste huilde alleen maar en die is met 5,5 mnd overgegaan, wel in ligstand. Zoon laat ik nog wel in de bak, hij is bijna 5 maanden en vind het prima met een speeltje

5 jaar geleden

Wij hebben een Joolz maar ons zoontje huilde in de ligbak alleen maar. We hebben er toen met 4 maanden al voor gekozen om de wagen om te bouwen maar laten hem wel alleen in ligstand. Gaat echt prima! Slecht voor het ruggetje... Tsja, zeggen ze. In de baarmoeder liggen ze pas krom :) Zolang ze niet zitten terwijl ze dat nog niet zelfstandig kunnen, is er niets aan de hand.

5 jaar geleden

Kun je de bak niet ook een beetje kantelen, zodat hij makkelijker over de rand kan kijken?

5 jaar geleden

Het wordt afgeraden om voor 6 maanden de kinderwagen om te bouwen. Voor de vorming van de rug. Als je twijfelt kun je altijd het consultatiebureau raadplegen

5 jaar geleden

Ik laat de kap soms volledig open zodat hij veel kan zien

5 jaar geleden

Wij zijn met bijna 5 maanden overgestapt. Ons mannetje vond het echt niet leuk meer. De bugaboo kan behoorlijk plat en je kunt eventueel klein handdoekje onder de billetjes leggen. Wanneer ik ben gaan wandelen, gaat ie daarna lekker plat in de box of speelkleed. Als je het maar goed afwisselt.

5 jaar geleden

Reactie op EdR82

Wij zijn met bijna 5 maanden overgestapt. Ons mannetje vond het echt niet l ...
Jullie hebben ook een bugaboo? Ik vind die zitting zo groot lijken!

5 jaar geleden

Ik ben bij 4,5 maand overgegaan. Ligbak heeft ie amper in gelegen, vond ie verschrikkelijk. Dus veel gewandeld met draagzak en maxi-cosi. Zet de wagen gewoon in de ligstand, vind ie helemaal geweldig.

5 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Het wordt afgeraden om voor 6 maanden de kinderwagen om te bouwen. Voor de ...
Ik ga het inderdaad even op bureau vragen morgen!

5 jaar geleden

Vorige week met 5 maanden gedaan. Liggen is not done meer en ze wil idd alles zien! Het zitje kan ik nu ook nog zo goed als in ligstand zetten

5 jaar geleden

Hier ook zo een die de wandelwagen niks vond .. vooral in de draagzak naar buiten. En wij gaan ook met 6 maanden de wagen ombouwen, eerder schijnt niet goed te zijn.

5 jaar geleden

Wij gebruiken ook de buggy al, die kan volledig in ligstand dus hij ligt er gewoon plat in. De bak werd hem echt te klein en nu vindt hij het weer heerlijk om te wandelen. We hebben een mutsy.

5 jaar geleden

Wij zijn ook met 4.5 maand overgegaan. Ze ging in de ligbak helemaal scheef liggen dus fysio gaf aan om nu toch echt te gaan ombouwen. Wij hebben trouwens de easywalker Harvey 2

5 jaar geleden

Wij zijn bij 3,5 maand al overgegaan omdat hij alles wilde zien maar gebruiken tot nu toe vooral de maxi-cosi omdat hij daarin lekker zit en alles kan zien zonder rechtop te zitten. De buggy gebruiken we alleen als hij er langer dan 1,5 uur in gaat zitten (vanaf 4,5 maanden).

5 jaar geleden

Toevallig vandaag gedaan. Onze kleine is 5mnd

5 jaar geleden

Wij gebruiken die al sinds hij ruim 3 maanden was. Hij was te groot voor de bak en nu kan hij mooi om zich heen kijken.

5 jaar geleden

Ja laat even weten wat ze zeggen. Een stoeltje kan bijna nooit in volledige ligstand. Zit toch een zit vlak in namelijk.

5 jaar geleden

Kan nooit kwaad... Maar hou in je achterhoofd; die volgen het boekje en het antwoord kan ik je al vertellen :)

5 jaar geleden

Reactie op Deen1993

Wij gebruiken die al sinds hij ruim 3 maanden was. Hij was te groot voor de ...
deden wij ook. hij wilde sowieso echt niet meer liggen in de wieg, ook als hij wakker werd in de wieg was t meteen brullen omdat ie niks kon meemaken hahaha. nu is het echt ideaal, ook als hij wakker wordt is er niks aan de hand omdat hij alles goed kan zien.

5 jaar geleden

Ik heb zelf een bugaboo, en de zit van de bugaboo kun je vergelijken met een maxi-cosi. Daar zou ik een kindje zo vroeg er nog niet in doen eerlijk gezegt. Je kunt deze zit idd helemaal plat doen, alleen Hij blijft in een zitpositie. Wat ik destijds toen bij me dochter heb gedaan en dat ga ik ook bij me zoontje doen is, dat kussentje wat je in je maxi cosi hebt, zo'n verklein kussen onder zijn/haar billen. Die kun je in de bugaboo zit doen daarover de voetenzak. Dan zit hij/zij niet meer zo in een zitpositie. Dan ligt hij of Zij als het ware meer in zo'n bugaboo zitje. Zo heb ik het destijds toen opgelost. Mijn dochter vond dat erg prettig.