9 Reacties

6 maanden geleden

Ik kende Squla niet, maar ziet er op eerste zicht wel interessant uit. Al zal je dit als ouder wel heel erg moeten begeleiden want het is veel klikken en opdrachten lezen. Ik doe dit soort dingen nog niet, maar mijn zoontje kijkt regelmatig leerrijke filmpjes op youtube kids. Sommigen zijn daar negatief over, maar ik merk echt dat hij daar veel van leert. Verder gaan de kindjes in België al op 2,5 jaar naqr school, daar leren ze uiteraard ook al heel wat op spelender Wijs.

6 maanden geleden

wat is squla als ik vragen mag? hier hebben we ook een leergierige. ☺️

6 maanden geleden

Reactie op esmeeheyden

wat is squla als ik vragen mag? hier hebben we ook een leergierige. ☺️
Squla is een soort leer programma(betaalde) . Kan voor peuters en per groep van school. Op eigen niveau. Google maar eens

6 maanden geleden

Reactie op Miss V

Ik kende Squla niet, maar ziet er op eerste zicht wel interessant uit. Al z ...
Mijn zoontje ook en vindt dit erg leuk. Zelfs in andere talen enzo. Bizar hoe handig, leuk en makkelijk ze dingen oppakken. Hoor soms ouders die pushen ze zo hoog mogelijk te laten scoren. Dat wil ik juist niet. Maar ze op eigen tempo laten ontdekken. Juist kind kind laten zijn. Maar als ze om uitdaging vragen ze dat kunnen aanbieden. Daarom benieuwd naar andere die ervaring ermee hebben.

6 maanden geleden

Ik heb geen ervaring met scula, maar mijn zoontje heeft tip toi en elektro. Daar leert hij ook wel van en heeft allerlei verschillende niveaus. Je koopt bij tip toi 1x die pen en een starterspakket en daarna kun je gewoon boeken halen bij de bieb. Ik vond het vooral een pré dat het geen tablet is, maar vanuit een boek.

6 maanden geleden

Reactie op Bitterbal

Ik heb geen ervaring met scula, maar mijn zoontje heeft tip toi en elektro. ...
Dat kende ik weer niet. Leuk!

6 maanden geleden

Hier ook een leergierige, wij hebben wel Squla, dat mag ze spelen als haar kleine zusje haar middagdutje doet (precies tijdens de lunch dus meestal is het een half uurtje en daarna gaan we samen alvast wat eten. Ze speelt het heel graag, leert een hoop. We hebben ook Klankkr8 voor thuis, leert ze letters van. Echt een aanrader als je kind al wil leren lezen. Hier is ze al vanaf 1,5 jaar bezig met letters en cijfers op eigen initiatief dus we zijn haar er maar mee gaan helpen. Zo leuk als ze hun eerste woordje lezen😍

6 maanden geleden

Ze heeft trouwens ook Elektro, niveau groep 1/2, maar dat vindt ze saai.

6 maanden geleden

Reactie op Bitterbal

Ik heb geen ervaring met scula, maar mijn zoontje heeft tip toi en elektro. ...
Ik zou zelf ook kiezen voor activiteiten zonder tablet. Ik vind het zo zonde om mijn zoontje achter een tablet te zetten. Je kunt veel spelletjes van squla ook zonder tablet spelen. Je moet dan alleen je fantasie gebruiken.