40 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag 40+3 en de onrust heb ik vooral ‘s avonds. Ik heb m’n (mandala) kleurboek er maar weer bij gepakt en dat werkt voor mij wel rustgevend.

3 jaar geleden

Vandaag ook precies 40 weken.. kom nouuuuuu💞😟

3 jaar geleden

Vreselijk hea! Ik was gisteren uitgerekend 🙈 Strippen ging niet want alles was potdicht. (Veel lichamelijke klachten vandaar de poging) Zit nu weer in het ziekenhuis voor nog een glucose test en heb morgen gesprek bij de gynaecoloog. Ben benieuwd. Ik heb geen tips om de dagen door te komen helaas.😅

3 jaar geleden

Een tip... Alvast nog wat lekker en gezond eten koken en invriezen zodat je je daar de eerste weken niets van aan hoeft te trekken...?

3 jaar geleden

Schoonmaken schoonmaken schoonmaken, dat is wat ik deed tot het zover was 🤣 Hopelijk komt je kleine snel 😍

3 jaar geleden

Dikke knuffel mamma😘 mijn schoonzusje is zaterdag met 36 weken en 3 dagen bevallen en bij zit hij nog lekker warm🙊 en ben vandaag 37 weken en 3 dagen. Dus ben benieuwd wanneer de kleine zich hier meld🙊 als de kleine wat zijn grote broer weg heeft heb ik nog even te gaan🙊 die was er met 39 weken en 6 dagen.

3 jaar geleden

Hier 40+4 en de baby lijkt ook nog geen aanstalten te maken. 😅 Was eigenlijk 31 juli uitgerekend. Morgen tijdens de afspraak bij de VK gaan ze kijken of ze misschien kunnen strippen. Ben benieuwd!

3 jaar geleden

Oh ja en in de tussentijd ben in vooral aan het schoonmaken enzo. Heb ook nog een geboortebord gemaakt de afgelopen 2 dagen. 😬 Was best veel werk en dat hield me wel even bezig.

3 jaar geleden

Vandaag ook 40 weken, maar ik moet om 12 uur bellen om ingeleid te worden, omdat kleine man wat aan de kleine kant is. Maar als ik niet ingeleid moest worde weet ik zeker dat hij nog was blijven zitten. Hoop dat jullie babies snel komen😘 heel veel succses nog met de laatste loodjes

3 jaar geleden

Ik kan mijn rust (in mijn hoofd) goed vinden met 'verven op nr' op de ipad. Dit doe ik elke avond sws en soms overdag als mijn dochter dat toe laat 🤣 Ben vandaag 38+1. Bij de eerste braken op die dag 's avonds de vliezen. Denk dat deze nog wel even blijft zitten.

3 jaar geleden

Schrijf het van je af! Schrijf naar je kleine, naar al je liefste vrienden en familie, naar jezelf en naar je partner. Leuk om te doen en ook heel leuk om terug te lezen over langere tijd. Ik maak voor vriendinnen allemaal een mooie brief en voor mijn kleintje een soort dagboekje

3 jaar geleden

Hier ook 40+3 en doe maar een beetje aanrommelen, schoonmaken, door de stad slenteren, terrasje pakken nu t nog kan

3 jaar geleden

Vandaag 40 weken, gisteren een ballonnetje gekregen.. tot nog toe helemaal geen resultaat, ons mannetje zit nog lekker 🙈 mama is er stiekem wel klaar mee

3 jaar geleden

Oooh spannend he! Ik ben maar begonnen met het afronden van mijn foto albums op albelli. Altijd bijgehouden maar had wat achterstallig onderhoud en begin vandaag aan het album van onze reis in okt (net voor ik zwanger werd). Eenmaal bezig vind ik het heel leuk en fijn om straks te hebben. Met de kleine zal daar minder tijd voor zijn. Verder probeer ik de was bij te houden, wat grote maaltijden te koken om in te vriezen voor de 1e weken (altijd handig), drankjes doen met vriendinnen (wel last minute plannen want vind teveel doen nu ook niet meer fijn). Morgen gaan we even naar het bos en daarna een drankie. Probeer nog lekker te genieten van je tijd nu, straks moet je alles plannen!

3 jaar geleden

Ik leg een legpuzzel 🤣 ik heb ook weinig geduld om tv te kijken of boek te lezen. Maar dit is best goed vermaak 😁

3 jaar geleden

Ik ben 40+1 en speel vooral veel spelletjes op mijn mobiel en daarnaast nestel/poetsdrang zolang dat fysiek lukt. En laatste klusjes voordat baby er is. En gewoon beetje voor me uitstaren terwijl ik lekker in de zon in de tuin zit. Ben ik normaal helemaal niet van, maar probeer nu heel bewust van verlof te genieten.

3 jaar geleden

Vandaag 40+6 ik probeer de was bij te houden en het huishouden voor de rest beetje films kijken en niks doen. Ik durf eerlijk gezegd niet echt meer naar buiten voor t geval ergens mn vliezen breken🙈. Van mij mag de kleine inmiddels wel komen, maar alle mogelijke manieren om t op te wekken lukt niet😬😬😬😬

3 jaar geleden

Ik ben vandaag 40 weken. Ik doe gewoon mij ding. Ga gewoon naar buiten. Naar supermarkt op verziete bij schoonmoeders enz. Ik ben niet bang. Als mijn vliezen breken. Dan zit er indergeval een maandverbandje voor. En en kan ik zo naar huis gaan. Dit is mijn 2e bevaling. 1e kwam op 41 weken. Eelijk laat nu ook maar op 41 weken komen. Dan zijn we due erge hitte van 35 graden voorbij.

3 jaar geleden

Reactie op NCLBB

Hier 40+4 en de baby lijkt ook nog geen aanstalten te maken. 😅 Was eigenli ...
Ik 1 augustus en hier ook nog geen baby.. Vandaag bij de vk geweest en ze kon nog niet strippen. Donderdag weer een poging, hoe ging het bij jou? :)

3 jaar geleden

Ik snap niet dat de 1 wel word ingeleid en de ander met 41 wkn nog niet is bevallen. 🤔