7 Reacties

2 jaar geleden

Wij zijn begonnen met iedere avond zelfde tijd in bed te leggen. Daarna is zijn dagritme zich er zelf op aan gaan passen

2 jaar geleden

Ons zoontje slaapt vaak van 6/7 tot 6/7. Gaat dan vaak rond half 12/12 uur naar bed in de middag en slaapt 2 uurtjes. Soms slaapt mijn zoontje ook tot half 8, dan gaat hij om half 1 naar bed. Maar ik laat hem nooit langer slapen dan half 3. Als mijn zoontje uitslaapt komt dat meestal omdat de nacht dan erg slecht ging met veel wakker worden. Vandaar dat hij nooit later als 7 uur slaapt 9/10 x eerder😊

2 jaar geleden

Zelfde ritme als bij jullie, behalve dat ie bij ons vaak pas om 20:00 slaapt en om 08:00 wakker wordt. Vind het wel een fijn ritme zo 🤗

2 jaar geleden

Oh poeh, bij onze zoon (6-8 geboren) zit er niet echt een heel vast ritme in, maar ik houd er ook niet superstrak aan vast, beetje zoals het uitkomt. Hij gaat wel eigenlijk altijd om 19u naar bed en slaapt dan vaak klokje rond tot 7u/7.30u. Moeten 'm als we gaan werken helaas om 6.30u wakker maken. Overdag nooit een slaper geweest, vanaf 11 maanden sloeg dat opeens om. Hij slaapt nu vaak in de ochtend 2 of 3 uur, afhankelijk hoe lang dat was 's middags dan ook 1,5/2 of 3u, soms iets korter. Vandaag 7.30u wakker, 9.30-12.30u geslapen, 15.15-17.15u geslapen en om 19.00u er terug in. (Gisteren wel een dag weg geweest en dan slaapt hij minder, maar geeft gelukkig niet echt problemen, haalt hij dan vandaag wel duidelijk in). Als hij z'n middagslaap voor 15u wakker is durf ik heb er voor het eten nog wel eens in te leggen omdat hij het anders niet gezellig redt tot de avond. Eén slaapje klinkt hier nog ver weg 😅

2 jaar geleden

Ons dochtertje wordt standaard rond 06u smorgens wakker.. wel erg vroeg. Rond 09.30 weer naar bed, max 1,5 uur slapen. Smiddags om 14.30 weer naar bed, max 1,5 uur slapen. Savonds rond 19u naar bed. Maar ze gaat bijna nooit in 1 x slapen, bijna altijd huilen, tandjes/ extra flesjes. Dus lopen vaak nog tot 20/ 21 uur met haar rond..

2 jaar geleden

Hier wakker tussen 7.00 en 8.00 (vaak half 8) dan weer in bed om 9.30 soms 3 kwartier slapen soms anderhalfuur. En dan tussen 1300 en 1330 er weer in en dan vaak wel anderhalfuur slapen. En dan rond 1900 s avonds er weer in. Soms ook dagen zoals vandaag, wakker om half 9, slapen van 10.00 tot 11.30 en de hele middag wakker en om 19.00 uur lag hij er weer in. Elke avond vaste tijd in bed.

2 jaar geleden

Reactie op Bo-tje

Ons dochtertje wordt standaard rond 06u smorgens wakker.. wel erg vroeg. R ...
Misschien moet je je dochter tegen 20u in bed doen. Bij die van mij is het vaak zo dat als ze om 16u wakker wordt ze pas tegen half 9 in slaap valt.