16 Reacties

3 jaar geleden

Plasluiers heeft die altijd wel, poep is soms wel eens wisselend. Nu al de hele dag niet, en laatst ook een dag niet. Spugen doet ie ook niet.

3 jaar geleden

Is het huilen alleen thuis/op een bepaalde plek in huis? Anders kunnen wateraders misschien een oorzaak zijn?

3 jaar geleden

Reactie op Cherrie

Is het huilen alleen thuis/op een bepaalde plek in huis? Anders kunnen wate ...
Nee is helaas ook bij anderen thuis zo.. maar thuis wel het ergst

3 jaar geleden

Reactie op Lovedemiyou

Nee is helaas ook bij anderen thuis zo.. maar thuis wel het ergst
Ah sneu.. ik herken het niet dus kan je helaas verder niet helpen, heel veel succes 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Cherrie

Is het huilen alleen thuis/op een bepaalde plek in huis? Anders kunnen wate ...
Zal er eens op letten, ben nog niet veel weg geweest namelijk. Maar was laatst na consultatie ook al zo, kwamen thuis en gelijk weer huilen..

3 jaar geleden

Hoe gaat het inmiddels? Huilt hij nog zoveel?

3 jaar geleden

Hoe gaat het inmiddels? Huilt hij nog zoveel?
Nee gelukkig niet zoveel meer als toen! Kinderarts zei ook al dat er niks ernstigs aan de hand was. Had met de leeftijd te maken, prikkels etc.

3 jaar geleden

Reactie op Lovedemiyou

Nee gelukkig niet zoveel meer als toen! Kinderarts zei ook al dat er niks e ...
Super fijn! Hoe hebben jullie het opgelost? Ik zit er helaas nog steeds in😣 hij is nu 14 wkn. Ben nu aan het kijken of het aan z’n voeding ligt.

3 jaar geleden

Super fijn! Hoe hebben jullie het opgelost? Ik zit er helaas nog steeds in� ...
Ah wat super lastig voor jullie. Ik weet hoe je je voelt, nou eigenlijk niet zoveel aan gedaan. De kinderarts hier zei, meestal na 3 maanden gaat het beter. Hij is 4 november 3 maand geworden, en het gaat stukje bij stukje beter. En proberen rust en regelmaat er in proberen te krijgen.

3 jaar geleden

Reactie op Lovedemiyou

Ah wat super lastig voor jullie. Ik weet hoe je je voelt, nou eigenlijk nie ...
Ja het is vreselijk! Ik heb ook al met hem in het ziekenhuis gelegen voor het huilen en de onrust. Ze konden gelukkig niks vinden. Dat rust en regelmaat gaat hier niet van harte. Hij doet ook alleen maar korte slaapjes van 45 min met veel moeite 😣

3 jaar geleden

Ja het is vreselijk! Ik heb ook al met hem in het ziekenhuis gelegen voor h ...
Aah jeetjemina... Nee de rust en regelmaat is hier ook zeker nog niet top, hij slaapt inderdaad ook vaak maar 45 minuten. Geef je borstvoeding of kunstvoeding? Want bij mij kreeg die niet genoeg uit de borst dus ben ik overgestapt naar nutrilon 1. Snachts drinkt hij nog uit de borst.

3 jaar geleden

Reactie op Lovedemiyou

Aah jeetjemina... Nee de rust en regelmaat is hier ook zeker nog niet top, ...
Ik gaf borstvoeding, maar door de onrust raakte ik er zelf gestresst van omdat hij al onrustiger ging drinken! Huilen tussen door en vaak los laten en in etappes om voeding vragen. Ben nu over gestapt naar kunstvoeding. Snachts slaapt hij gelukkig wel goed, laatste tijd meld hij zich rond 6 uur. Dan geef ik hem zijn eerste voeding. En slaapt hij nog bij mij in bed tot ongeveer 9 uur dan krijgt hij zijn volgende en dan begint eigenlijk de ellende. Als ik hem dan na 1 a 1,5 uur in in zijn bedje leg begint hij gelijk met huilen. Troosten in bed gaat al niet dus pak ik hem er weer uit troost ik hem ongeveer 10 minuten dan is hij stil en leg ik hem half slaperig in zijn bedje. Met mazzel pikt hij dit en slaapt hij 45 min. Als ik pech heb moet ik dit zo’n beetje 5 keer overdoen voordat hij slaapt. Dus soms ben ik langer bezig met hem naar bed brengen dan dat hij slaapt. Als hij wakker word probeer ik hem door te slapen maar dit lukt niet dus neem ik hem maar mee naar beneden en neem ik hem even op schoot en/of ik doe hem in zijn wippertje, dan begint hij al vrij snel weer met mekkeren ongeveer na een half uurtje. Dan begint het hele bed gedoe weer opnieuw. Als hij dan uit bed komt geef ik hem zijn volgende voeding en begint hij weer te mekkeren na ongeveer 45 min en breng ik hem weer naar bed voor 45 min. Naar mijn idee is hij nooit uitgeslapen. Pffff zie soms door de bomen het bos niet meer. Kan er heel verdrietig om worden.

3 jaar geleden

Ik gaf borstvoeding, maar door de onrust raakte ik er zelf gestresst van om ...
Scheelt wel dat hij snachts goed doorslaapt. Maar dit is inderdaad herkenbaar! Gaat bij ons ook vaak zo. Heb via kinderfysiotherapeut een boekje te leen gehad 'regelmaat brengt rust' van Ria Blom. Kan je eventueel foto's sturen dat je het kunt lezen? Zijn maar een paar pagina's.. ? Ik herken namelijk veel van wat er in het boekje staat..

3 jaar geleden

Reactie op Lovedemiyou

Scheelt wel dat hij snachts goed doorslaapt. Maar dit is inderdaad herkenba ...
O dat is lief! Dat mag wel hoor. Maar bij jullie is dit dus ook het geval..... hoe vaak slaapt hij overdag?

3 jaar geleden

O dat is lief! Dat mag wel hoor. Maar bij jullie is dit dus ook het geval.. ...
Stuur je nummer dan maar, of wat je wil. Verwijder je reactie daarna gelijk, zodat anderen het niet zien. Snachts word hij 1 keer wakker, en rond 07.30 beginnen we de dag. In totaal 3 slaapjes. Gaat na 6 uur de nacht in.