10 Reacties

5 jaar geleden

Bedoel na 14weken***

5 jaar geleden

Herkenbaar! Was het ook erger dan normaal.... maar de 2e keer gelukkig weer minder pijn en minder erg.

5 jaar geleden

Reactie op SDM1988

Herkenbaar! Was het ook erger dan normaal.... maar de 2e keer gelukkig weer ...
Ooo gelukkig ! Dan ga ik proberen positief te blijven dat het maar minder gaat worden 🤗

5 jaar geleden

Misschien iets van een warme pittenzak ofzo?

5 jaar geleden

Reactie op Adriana-25

Misschien iets van een warme pittenzak ofzo?
Zit al met een kruikiee op mijn buikie... helpt alleen niet echt... maar bedankt voor de tippp🤗

5 jaar geleden

Hier viel het goed mee 🤷‍♀️ 2 de ongesteldheid tijdens pil ook maar paar uur bloedverlies gehad. Nu de weeën heb ik ook niet echt ervaren dus heb veel chance tot nu toe😅 vroeger had ik wel heel pijnlijke maandstonden en dan was perdofemina de oplossing. Pijn zo goed als direct weg 😁

5 jaar geleden

Ohh zo vervelend, ik had dat ook! Warme kruik in mn rug en wanneer het begon aleve feminax ingenomen, dat werkte echt. Maar bij mij kwam de eerste keer na 7 maanden en hoefde ik niet na te denken ivm borstvoeding. Weet niet of je bv geeft en of het dan mag

5 jaar geleden

Dankjullie voor de tips mede mama's. Ik ga morgen even langs de kruidvat om wat te halen en ga dan kijken wat gaat werken ! 🤗🤗

5 jaar geleden

Reactie op Destiny Sprong

Dankjullie voor de tips mede mama's. Ik ga morgen even langs de kruidvat om ...
Weet niet of je borstvoeding geeft? Dan mag je nl niets sterkers dan paracetamol...

5 jaar geleden

Reactie op AlidaHendrika

Weet niet of je borstvoeding geeft? Dan mag je nl niets sterkers dan parace ...
Nee ik geef geen borstvoeding