31 Reacties

3 jaar geleden

🙋‍♀️

3 jaar geleden

🤚🙊

3 jaar geleden

🙋‍♀️

3 jaar geleden

Mn man klaagt wel dat ik niks onthoud van wat hij verteld 🙈

3 jaar geleden

Zo dememterend ik vergeet dingen binnen 5 minuten echt verschikkelijk

3 jaar geleden

Was gister mijn eigen adres vergeten! 🤣 29+4

3 jaar geleden

ik moest een paar weken geleden bij de apotheek wat ophalen voor mijn vriend, wist ik de geboortedatum niet meer🙈 en op mijn werk hebben we nu op sommige kledingstukken een alarm zitten(boven een bepaald bedrag) maar dat vergeet ik ook best wel vaak. Dan hoor ik het alarm af gaan en dan denk ik oowjaaa alarm😅

3 jaar geleden

Hier the same 🙈

3 jaar geleden

Schuldig🙈 afspraak bij de dokter vergeten nadat ik er nog over bezig was geweest dak moest gaan

3 jaar geleden

Lord same here. Nadenken doet pijn.

3 jaar geleden

Reactie op Shanti-Roma

Lord same here. Nadenken doet pijn.
Héél véél pijn haha. Loop als een kip zonder kop door de supermarkt. Want ik vergeet uiteraard ook het boodschappenlijstje.

3 jaar geleden

Ik ben normaal gesproken nooit wat kwijt. Alle spullen hebben een vaste plek en zo niet, dan weet ik altijd waar ik wat heb neergelegd. En toen raakte ik zwanger. Ik wordt helemaal gek van mezelf! Ben de hele dag door naar van alles aan het zoeken en dan vind ik het op de meest gekke plekken terug.

3 jaar geleden

Reactie op lori-24

Schuldig🙈 afspraak bij de dokter vergeten nadat ik er nog over bezig was g ...
Hahaha! Die heeft wel de "wauw" factor😂

3 jaar geleden

Hey, heb ik ook gehad in het begin van de zwangerschap. Toen ging het wat beter tot nu de laatste week heb ik het opnieuw... Momenteel 30w en 3dagen.

3 jaar geleden

Reactie op juul95

ik moest een paar weken geleden bij de apotheek wat ophalen voor mijn vrien ...
Hahaha, geweldig. Het zijn de simpele dingen die je dan vergeet. Dat maakt het voor andere dan ook weer zo ongeloofwaardig.. Heel suf😅

3 jaar geleden

Was gister mijn eigen adres vergeten! 🤣 29+4
Heb ik ook last van haha.. met de postcode😂 wat leuk trouwens, we zijn even ver!

3 jaar geleden

Zwangerschapsdementie ;)

3 jaar geleden

Reactie op Cheeell

Ik ben normaal gesproken nooit wat kwijt. Alle spullen hebben een vaste ple ...
Vreselijk he! Wat hormonen allemaal met je kan doen. Maar ben gelukkig niet de enige.. lotgenoten, haha.

3 jaar geleden

Reactie op Evelinevdw

Hey, heb ik ook gehad in het begin van de zwangerschap. Toen ging het wat b ...
En nu houden we het tot na de bevalling denk ik! Hahaha.

3 jaar geleden

Ik liep laatst met mijn vriend in de supermarkt en hij liep letterlijk achter mij aan om deuren van koelvak/diepvries dicht te doen omdat ik ze open liet staam 🤣 Bij de derde deur zei hij er pas wat van haha