8 Reacties

2 jaar geleden

Soms ga ik achter zitten bij haar of maken we een extra stop. Ik heb ook een spiegel achterin dan kan ik vanaf de bijrijder stoel kiekeboe spelen.

2 jaar geleden

Ons zoontje kan zich vaak een tijdje vermaken door naar buiten te kijken en daarna geef ik hem vaak steeds een ander speeltje tot hij die weer zat is. Heb die speeltjes alleen in de auto zodat het een beetje interessant blijft zoals speeltjes van vtech zijn favoriet en als hij vaak beetje moe wordt of mopperig is het bumba tijd馃ぃ Ojaa en eten vermaakt hem ook. Meestal na zijn slaapje gaan we meteen weg en dan ben ik ook een tijdje zoet met eten geven

2 jaar geleden

Ze heeft speeltjes voor korte ritjes (want het is eeeeeecht geen automens). Voor lange ritjes hebben we een zak gekocht waarin we de iPad kunnen steken zodat ze tekenfilmpjes kan kijken.

2 jaar geleden

Mijn eerste honderd woordjes boek werkt bij ons goed. Misschien niet voor een 1,5-2 uur, maar heb je dan al een deel mee te pakken 鈽猴笍. En dan afentoe zingen, dieren geluiden na doen, dingen van buiten benoemen.

2 jaar geleden

Mijn familie woont ook 2.5 uur rijden hier vandaan. Ik zit altijd naast haar en dan kijken we samen filmpjes op mijn telefoon of spelen een spelletje. Boekje lezen.

2 jaar geleden

Kinderliedjes op de radio! 馃榿

2 jaar geleden

Ohja en meestal gaan we als hij moet slapen weg dan slaapt hij zeker 3 kwartier in de auto. Als we ver moeten rijden

2 jaar geleden

iPad