5 Reacties

2 jaar geleden

Dat is inderdaad herkenbaar. Zowel bij mijn kindje als bij dat van mijn vriendin. Bij de dagmoeder of oma en opa zijn ze altijd flinker. Hier zeggen ze vreemde ogen dwingen ;)

2 jaar geleden

Dat is inderdaad herkenbaar. Zowel bij mijn kindje als bij dat van mijn vriendin. Bij de dagmoeder of oma en opa zijn ze altijd flinker. Hier zeggen ze vreemde ogen dwingen ;)

2 jaar geleden

Herkenbaar! Maar die fase is bij ons alweer voorbij 😅. Heeft wel een maand of 2 geduurd. Weet niet zo goed was het was. Verschonen was een worsteling, gaan slapen ook, veel wakker worden, driftbuien, met dingen gooien, slaan. Maar inmiddels is ze weer haar oude, lieve en rustige zelf. 🤷🏼‍♀️ Dus er is wel hoop! 😘

2 jaar geleden

Heel herkenbaar! Bij ons proberen ze uit en weten ze heel goed hoe wij reageren op hun. Ze zijn zich aan het ontwikkelen en elke keer komen er nieuwe dingen bij, inderdaad een fase. Alles wat zij zien of doen is nieuw en moeten zij weer verwerken op hun eigen manier. Ze kunnen nog niet praten en hun gevoel uiten dus gebeurd het op een andere manier, zoals met dingen gooien, driftbuien etc….Komt zeker goed hoor!! 🥰

2 jaar geleden

Heel heel herkenbaar.. ik was ook al bang dat het misschien aan mij zou liggen! Fijn om te lezen dat het echt ff een fase is... wel een heeeele zware vindt ik pffoe😅