13 Reacties

5 jaar geleden

Ik had echt bij elke pamper natte kleren

5 jaar geleden

Geen idee wat het verschil is 🤷‍♀️ ik ben er wel tevreden van sinds we deze gebruiken heeft ons zoontje geen last meer van uitslag, ik vind enkel dat ze wel rapper stinken 🤢

5 jaar geleden

In de droog en vertrouwd is de binnenkant van de luier 1 stuk zeg maar. De nieuwe hebben 3 banen waardoor ik het prettiger vind.

5 jaar geleden

Hier bij elke andere luier dan een pamper draaide de wasmachine overuren

5 jaar geleden

Reactie op Loesdev10

In de droog en vertrouwd is de binnenkant van de luier 1 stuk zeg maar. De ...
Inderdaad. Ik gebruikte ze voor mijn zoontje in de tijd dat ze de nieuwe versie uitbrachten. Ik vond dat ze het vocht wel beter verdeelde maar veel minder op kon nemen waardoor ze sneller doorlekken en ben ik overgestapt naar ander merk

5 jaar geleden

Vanaf maat 4 gaan wij de droog en vertrouwd gebruiken we hebben die andere wel eens gebruikt maar daar lekte onze zoon door. Dus bij onze dochter gaan we ook gewoon de droog en vertrouwd gebruiken die zit echt super.

5 jaar geleden

Hier hadden we ook last van doorlekken met de nieuwe variant toen maar weer terug naar de droog en vertrouwd. Maar nu is hij zindelijk en hebben we alleen nog maatje 2 luiers nodig voor onze dochter

5 jaar geleden

Wij hebben weer pampers Kruidvat geprobeerd maar het leek wel of ze afzakte

5 jaar geleden

Bij de eerste gebruikten we 'de oude'. Toen die nieuwe kwamen, lekten ze door en stonken behoorlijk. Toen overgestapt naar Etos. Nu bij de tweede eerst pampers maar ook niet fijn, nu weer Etos.

5 jaar geleden

De new Born luiers van Kruidvat zijn zachter zeg maar dan de andere van Kruidvat. De new Born vond ik wel oké maar de andere niet, vind ze net een plastic tas waar je je baby in legt. Wij gebruiken nu van Bambo nature

5 jaar geleden

k heb voor kraambezoek een pak kriidvat luiers new born gekregen.. k was blij toen ze op waren.. ( weggooien was ook zonde natuurlijk) .. ze vallen volgens mij ook nog kleiner uit.. gebruik nu gewoon zoals normaal pampers premium protection.. vind ik persoonlijk de fijnste..

5 jaar geleden

k heb voor kraambezoek een pak kriidvat luiers new born gekregen.. k was bl ...
+1! Ik had ook kruidvat pampers gekregen van vrienden die die over hadden, maar zag dat de kleine man direct rood huidje had na die nacht. Jammer want scheelt denk ik best wat geld. Bij pampers premium protection nauwelijks/ nooit last van luieruitslag dus daar blijven we lekker bij. Via bol.com vaak best goede aanbiedingen.

5 jaar geleden

Reactie op Eli891

+1! Ik had ook kruidvat pampers gekregen van vrienden die die over hadden, ...
Weet niet of je in jou buurt een netorama hebt daar zijn ze 5 euro per pak