Mijn zoontje is bijna 7 maanden en sinds ongeveer 2 weken is het verschonen van luier een ramp馃槹 zodra ik hem neer leg op zijn rug rolt hij gelijk om naar zijn buik waardoor het verschonen moeizaam gaat en vooral als et poepluiers zijn馃槱 wie ervaart dit ook en heeft er tips? Als k hem omdraai dan is het een gevecht en krijst hij alles bij elkaar. Dingen geven om hem bezig te houden en het laten vast houden helpt niet. Luierbroekjes heb ik ook al geprobeerd馃ズ
Alvast bedankt馃挍
Oh.. ik lees net dat je dat al hebt geprobeerd.. sorry niet goed gelezen! Lastig.. misschien inderdaad iets boven zijn hoofd hangen waar hij naar kan kijken/grijpen? Of liedjes zingen en gekke bekken trekken?
Hier al een tijdje zo, hij wordt helemaal lijp van het zakje waar de luierzakjes in zitten dus dat geef ik dan maar 馃槀 dan blijft ie vaak net lang genoeg rustig om te kunnen verschonen. Probeert hij niet toevallig ergens bij te komen dat je hem kunt geven?
Ik kan hem inmiddels al net zo goed aankleden als hij op zijn buik ligt als op zijn rug, oefening baart kunst 馃ぃ
Hier al een tijdje zo, hij wordt helemaal lijp van het zakje waar de luierz ...
hahaha jaa hier ook zo! Ik kleed hem ook zo aan omdat het geen zin heeft anders 馃槀馃槀 alleen de romper zo dicht doen gaat wat lastig. Hier is onze boef gek op de billendoekjes verpakking 馃お
Ik heb weleens een filmpje gezien over het verschonen van een luier, waarbij de vader het rompertje gelijk omhoog rolt (ook de achterkant) en dan de drukkertjes over de schouder aan elkaar vastzet. Zo zitten de handjes van je baby bij zijn borst en kan hij niet draaien. Heb het nog niet geprobeerd, maar moest hier gelijk aan denken
hahaha jaa hier ook zo! Ik kleed hem ook zo aan omdat het geen zin heeft an ...
hahahaha mijn zoontje vind de billendoekjes verpakking ook zooo leuk, ben zo bang dat ie zich pijn doet aan die scherpe randjes, maar het gaat gelukkig altijd wel goed 馃グ馃グ
Ik geef m'n zoontje altijd iets wat geluid maakt (pakje billendoekjes of knisperknuffeltje of z'n speen hij heeft ontdekt dat hij die heen en weer kan klapperen馃檲)
Mijn zoontje van 6,5 mnd doet dit ook sinds een paar weken. Het is soms echt vermoeiend 馃槶 maar ik probeer hem ook af te leiden met een speeltje of speen of iig iets馃槀
Speeltje vasthouden met je mond en tussendoor snel verschonen! En telkens wat nieuws, desnoods een lepel, tandenborstel, enz. Je baby vindt dat helemaal leuk en jij hebt even 2 minuten extra tijd gewonnen
Hier precies hetzelfde! Oplossing; zingen! Vindt ie fantastisch :)
Zingen is ook de key hier! Ik maak al maanden van alles een liedje, zit vervolgens ook continu in m'n hoofd.. Kinderliedjes van vroeger met eigen tekst 馃槅
Ooohh wat grappig, ik heb precies hetzelfde hahaha. Ze vind het heel leuk om alle luiers op de grond te gooien als ik haar verschoon en dat wil ik natuurlijk liever niet. Maar owee als ik ze van haar afpak of nee zeg ,dan is het krijsen en gillen.