22 Reacties

5 jaar geleden

Al geprobeer iets boven het aankleedkussen te hangen? Of projectie op het plafond? Lastig he, hier the same XD...

5 jaar geleden

Speelgoed geven kan ook een goede afleiding zijn.

5 jaar geleden

Ik geef mijn dochtertje altijd een speeltje, dat helpt wel wat!

5 jaar geleden

Oh.. ik lees net dat je dat al hebt geprobeerd.. sorry niet goed gelezen! Lastig.. misschien inderdaad iets boven zijn hoofd hangen waar hij naar kan kijken/grijpen? Of liedjes zingen en gekke bekken trekken?

5 jaar geleden

hahahah ik heb precies hetzelfde, ik weet echt niet wat kan helpen. zo eigenwijs is ie hahahah

5 jaar geleden

Oh jeetje 馃檲 die van mij redt het nog met speelgoed of een speen als afleiding... succes!馃崁

5 jaar geleden

Hier al een tijdje zo, hij wordt helemaal lijp van het zakje waar de luierzakjes in zitten dus dat geef ik dan maar 馃槀 dan blijft ie vaak net lang genoeg rustig om te kunnen verschonen. Probeert hij niet toevallig ergens bij te komen dat je hem kunt geven? Ik kan hem inmiddels al net zo goed aankleden als hij op zijn buik ligt als op zijn rug, oefening baart kunst 馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op CatAnna

Hier al een tijdje zo, hij wordt helemaal lijp van het zakje waar de luierz ...
hahaha jaa hier ook zo! Ik kleed hem ook zo aan omdat het geen zin heeft anders 馃槀馃槀 alleen de romper zo dicht doen gaat wat lastig. Hier is onze boef gek op de billendoekjes verpakking 馃お

5 jaar geleden

Ik heb weleens een filmpje gezien over het verschonen van een luier, waarbij de vader het rompertje gelijk omhoog rolt (ook de achterkant) en dan de drukkertjes over de schouder aan elkaar vastzet. Zo zitten de handjes van je baby bij zijn borst en kan hij niet draaien. Heb het nog niet geprobeerd, maar moest hier gelijk aan denken

5 jaar geleden

Reactie op Sherry90

hahaha jaa hier ook zo! Ik kleed hem ook zo aan omdat het geen zin heeft an ...
hahahaha mijn zoontje vind de billendoekjes verpakking ook zooo leuk, ben zo bang dat ie zich pijn doet aan die scherpe randjes, maar het gaat gelukkig altijd wel goed 馃グ馃グ

5 jaar geleden

Reactie op Maya Jade

hahahaha mijn zoontje vind de billendoekjes verpakking ook zooo leuk, ben z ...
Haha jaa leuk is dat he. Jaa dat het ik dus ook. Ben erg bang dat hij zich eraan open haalt dus laat ik hem er niet onbeheerd mee aan de gang.

5 jaar geleden

Ik ben er nu achter dat een knisperboekje de oplossing is! Misschien hebben jullie hier ook iets aan ;)

5 jaar geleden

Ik geef m'n zoontje altijd iets wat geluid maakt (pakje billendoekjes of knisperknuffeltje of z'n speen hij heeft ontdekt dat hij die heen en weer kan klapperen馃檲)

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Oplossing; zingen! Vindt ie fantastisch :)

5 jaar geleden

Mijn zoontje van 6,5 mnd doet dit ook sinds een paar weken. Het is soms echt vermoeiend 馃槶 maar ik probeer hem ook af te leiden met een speeltje of speen of iig iets馃槀

5 jaar geleden

Hier ook het enige waardoor ze rustig blijft liggen; zingen!

5 jaar geleden

Speeltje vasthouden met je mond en tussendoor snel verschonen! En telkens wat nieuws, desnoods een lepel, tandenborstel, enz. Je baby vindt dat helemaal leuk en jij hebt even 2 minuten extra tijd gewonnen

5 jaar geleden

Reactie op nandimballowe

Hier precies hetzelfde! Oplossing; zingen! Vindt ie fantastisch :)
Zingen is ook de key hier! Ik maak al maanden van alles een liedje, zit vervolgens ook continu in m'n hoofd.. Kinderliedjes van vroeger met eigen tekst 馃槅

5 jaar geleden

Ooohh wat grappig, ik heb precies hetzelfde hahaha. Ze vind het heel leuk om alle luiers op de grond te gooien als ik haar verschoon en dat wil ik natuurlijk liever niet. Maar owee als ik ze van haar afpak of nee zeg ,dan is het krijsen en gillen.

5 jaar geleden

Hier helpt echt letterlijk niks 馃檲馃し draaien draaien en draaien blijft ie doen zingen filmpjes alles geprobeerd denk maar zo is een fase 馃ぃ