35 Reacties

3 jaar geleden

Bij mij hebben ze bloed afgenomen maar niet door een vingerprik. Nu was het bij mij ook het geval dat ze wilden weten of de baby rhesus positief of negatief is.

3 jaar geleden

Hoi! Twee weken geleden gehad. Klein prikje, je voelt er nauwelijks iets van. Ik vond het zeker niet pijnlijk. Suc6!

3 jaar geleden

Vanmorgen gehad, je voelt er echt bijna niks van!

3 jaar geleden

Nee niet gehad en ga ik ook niet krijgen.

3 jaar geleden

Stelt niks voor. Je voelt het niet eens, duurt een halve seconde.

3 jaar geleden

Stelt niks voor heel snel klein prikje in topje van je vinger thats it, is geen spuit ofzo klein apparaatje word druppeltje bloed opgenomen op een plaatje en uitslag is meteen bekend

3 jaar geleden

Hoi hoi. Vingerprik is niet pijnlijk. Paar seconde en dan is het gebeurt. Mocht je niet goed ertegen kunnen, even vragen of je mag zitten.

3 jaar geleden

Stelt weinig voor, ik laat dit ook vaak checken bij de huisarts. Ze prikken op het topje van een vinger. Het voelt als een speldenprikje (2 tellen). Succes morgen :)

3 jaar geleden

Ja vanmorgen gehad, stelt echt niks voor is maar voor een drupje bloed

3 jaar geleden

Ik moet vrijdag weer bloedprikken voor m'n ijzer 2e keer en hopelijk ook de laatste keer

3 jaar geleden

Het steld niet zo veel voor. Maar dat is makkelijker gezegt. Het is een klein spelde prikje en dan doen ze een druppelbloed op een glaasje om het in apparaat te doen. Ik zelf vind het prettiger als ik zelf het prikje mag doen. (Maar ik doe het bijna dagenlijks bij mijn cliënten in de zorg die diabetes hebben ) Succes

3 jaar geleden

Gisteren gehad. Houd zelf ook niet zo van naalden maar dit stelt niks voor!

3 jaar geleden

Toevallig net vanmiddag gehad!! Wist dit ook niet.... doet geen pijn, 1 sec voel je iets😀 ik had toevallig net daarvoor 3 witte boterhammen met vruchtenhagel gegeten dus mijn glucose was veelste hoog😂 ijzer was ook iets lager dan de vorige keer. Ze raadt me aan iets van ' iron' tabletten te slikken als aanvulling. Over 2 weken weer prikken, en dan ff opletten wat ik van te voren eet 😅

3 jaar geleden

Bij mij is rond 30 weken wel bloed en suiker geprikt in het ziekenhuis. Gewoon in de bovenarm. Is die vingerprik dan hetzelfde? Want daar heb ik niks over gehoord.

3 jaar geleden

Ja ik heb het ook deze week bij de vk gehad. Stelt inderdaad niets voor, is een heel klein prikje in je vingertop. Je voelt er niets van!

3 jaar geleden

Ik had hem bij 30 weken, voel je niets van

3 jaar geleden

Ik heb hem dinsdag gehad. Alsof je door een mug wordt geprikt maar dan zonder de jeuk achteraf 😅 Echt een heel klein speldenprikje dus, doet echt geen pijn en voel je amper. Komt goed!

3 jaar geleden

Weer iets nieuws blijkbaar, dit heb ik de vorige 2 keer niet gehad

3 jaar geleden

Appart. Ik loop bij de gyn en behalve in het begin is er verder nooit bloed bij me afgenomen.

3 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Appart. Ik loop bij de gyn en behalve in het begin is er verder nooit bloed ...
Ik ook, maar bij mij elke maand!