Vitamine

Anno
2 maanden geleden
Volgen
Wat nemen jullie extra van vitaminen in buiten foliumzuur. Weet niet wat mag tijdens de zwangerschap.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
68 reacties
New Mom And Dad
2 maanden geleden
Ik heb ook davitamon mama compleet. Hierbij hoef je de extra foliumzuur niet te slikken want er zit de zelfde hoeveelheid in.
  • Rapporteren
Amel14
2 maanden geleden
Ik heb ook davitamon mama compleet. Hierbij hoef je de extra foliumzuur niet te slikken want er zit de zelfde hoeveelheid in.
Aah ook handig om te weten!
  • Rapporteren
Mellie91
2 maanden geleden
Mama compleet plus... alle vitamines en hoeveelheid foliumzuur en daarnaast de nodige hoeveelheid omega 3 (mocht je geen vis lusten)
  • Rapporteren
Nadieh90
2 maanden geleden
Davitamon mama met foliumzuur en ze raden calcium tabletten aan.
  • Rapporteren
Issi
2 maanden geleden
Gravitamon en aangezien ik een tekort aan vitamine D heb (bloedtest) slik ik er 50 microgram D bij
  • Rapporteren
Fey
2 maanden geleden
Ik heb de capsules van Kruidvat eigen merk met omega 3. Zit ook alles in dus hoef je geen extra foliumzuur te slikken
  • Rapporteren
Kenny Meert
2 maanden geleden
Mijn vriendin neemt Natalben voor extra vitaminen. Maar enkel op voorschrift te verkrijgen.
  • Rapporteren
Joyca88
2 maanden geleden
Davitamon compleet. Merkte dat ik misselijk werd en minder eetlust kreeg van de mama tabletten van de Kruidvat 🙈. Dus toch maar weer terug naar Davitamon.
  • Rapporteren
Wolkje89
2 maanden geleden
Ik slik vitals elke dag mama, extra vitals vitamine d3 en omega 3 capsules. Maar niet alleen nu die slik ik sowieso altijd
  • Rapporteren
Roompje
2 maanden geleden
Gravitamon + bruistablet met ijzer & vitamine c, maar dat is omdat mn ijzerwaardes wat aan de lage kant zijn. Anders is dat vaak niet nodig. :-)
  • Rapporteren
ManonD-24
2 maanden geleden
Mama tabletten met visolie van de davitamon.
  • Rapporteren
Maeve266
2 maanden geleden
Davitamon mama compleet met omega 3. Daarnaast van de gyn omdat ik een tweeling krijg extra foliumzuur en ijzer.
  • Rapporteren
Anno
2 maanden geleden
Dank u wel allemaal! Moet zo te horen toch wat extra innemen. Heb hier prenatal staan met Omega 3. Ik ga hiermee beginnen binnen 1 week dan ben ik 12 weken en ga ik overstappen van enkel foliumzuur naar extra vitamines.
  • Rapporteren
Maeve266
2 maanden geleden
Reactie op Anno
Dank u wel allemaal! Moet zo te horen toch wat extra innemen. Heb hier prenatal staan met Omega 3. Ik ga hiermee beginnen binnen 1 week dan ben ik 12 weken en ga ik overstappen van enkel foliumzuur naar extra vitamines.
Kleine aanvulling, mama compleet met visolie kan je de gehele zwangerschap en tijdens de borstvoeding innemen. Extra foliumzuur kan geen kwaad. Ik was 13 weken toen ik bij de gyn kwam voor het eerst en moet de gehele zwangerschap extra slikken 🤷‍♀️
  • Rapporteren
ElinevS
2 maanden geleden
Ik slik vitamine D en algencapsules (omega 3). Maar dat slik ik altijd, niet speciaal voor de zwangerschap. De rest haal ik uit mn voeding. Als je bijv dagelijks 250gr kwark, 250ml melk en 1 plak kaas eet heb je voldoende calcium en b12 binnen.
  • Rapporteren
ElinevS
2 maanden geleden
Nam de eerste periode wel extra foliumzuur, dat redde ik niet uit mn voeding 🙂
  • Rapporteren
Maeve266
2 maanden geleden
Reactie op ElinevS
Ik slik vitamine D en algencapsules (omega 3). Maar dat slik ik altijd, niet speciaal voor de zwangerschap. De rest haal ik uit mn voeding. Als je bijv dagelijks 250gr kwark, 250ml melk en 1 plak kaas eet heb je voldoende calcium en b12 binnen.
Geen extra foliumzuur? Zou dat er dan toch echt wel bij halen hoor. En je krijgt idd heel veel binnen via je voedsel. De kleine slurpt alles alleen weg dus aanvullen is best verstandig.
  • Rapporteren
Maeve266
2 maanden geleden
Reactie op ElinevS
Nam de eerste periode wel extra foliumzuur, dat redde ik niet uit mn voeding 🙂
Niks gezegt 🙈
  • Rapporteren