68 Reacties

4 jaar geleden

Ik slik nog Davitamon mama er bij

4 jaar geleden

Ik heb ook davitamon mama compleet. Hierbij hoef je de extra foliumzuur niet te slikken want er zit de zelfde hoeveelheid in.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy-of-one

Ik heb ook davitamon mama compleet. Hierbij hoef je de extra foliumzuur nie ...
Aah ook handig om te weten!

4 jaar geleden

Mama compleet plus... alle vitamines en hoeveelheid foliumzuur en daarnaast de nodige hoeveelheid omega 3 (mocht je geen vis lusten)

4 jaar geleden

Davitamon mama met foliumzuur en ze raden calcium tabletten aan.

4 jaar geleden

Gravitamon en aangezien ik een tekort aan vitamine D heb (bloedtest) slik ik er 50 microgram D bij

4 jaar geleden

Viridian pregnancy complet

4 jaar geleden

Ik heb de capsules van Kruidvat eigen merk met omega 3. Zit ook alles in dus hoef je geen extra foliumzuur te slikken

4 jaar geleden

Mijn vriendin neemt Natalben voor extra vitaminen. Maar enkel op voorschrift te verkrijgen.

4 jaar geleden

Davitamon compleet. Merkte dat ik misselijk werd en minder eetlust kreeg van de mama tabletten van de Kruidvat 🙈. Dus toch maar weer terug naar Davitamon.

4 jaar geleden

Ik slik vitals elke dag mama, extra vitals vitamine d3 en omega 3 capsules. Maar niet alleen nu die slik ik sowieso altijd

4 jaar geleden

Gravitamon + bruistablet met ijzer & vitamine c, maar dat is omdat mn ijzerwaardes wat aan de lage kant zijn. Anders is dat vaak niet nodig. :-)

4 jaar geleden

Mama tabletten met visolie van de davitamon.

4 jaar geleden

Davitamon mama compleet met omega 3. Daarnaast van de gyn omdat ik een tweeling krijg extra foliumzuur en ijzer.

4 jaar geleden

Dank u wel allemaal! Moet zo te horen toch wat extra innemen. Heb hier prenatal staan met Omega 3. Ik ga hiermee beginnen binnen 1 week dan ben ik 12 weken en ga ik overstappen van enkel foliumzuur naar extra vitamines.

4 jaar geleden

Reactie op Anno

Dank u wel allemaal! Moet zo te horen toch wat extra innemen. Heb hier pren ...
Kleine aanvulling, mama compleet met visolie kan je de gehele zwangerschap en tijdens de borstvoeding innemen. Extra foliumzuur kan geen kwaad. Ik was 13 weken toen ik bij de gyn kwam voor het eerst en moet de gehele zwangerschap extra slikken 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Ik slik vitamine D en algencapsules (omega 3). Maar dat slik ik altijd, niet speciaal voor de zwangerschap. De rest haal ik uit mn voeding. Als je bijv dagelijks 250gr kwark, 250ml melk en 1 plak kaas eet heb je voldoende calcium en b12 binnen.

4 jaar geleden

Nam de eerste periode wel extra foliumzuur, dat redde ik niet uit mn voeding 🙂

4 jaar geleden

Reactie op ENF

Ik slik vitamine D en algencapsules (omega 3). Maar dat slik ik altijd, nie ...
Geen extra foliumzuur? Zou dat er dan toch echt wel bij halen hoor. En je krijgt idd heel veel binnen via je voedsel. De kleine slurpt alles alleen weg dus aanvullen is best verstandig.

4 jaar geleden

Reactie op ENF

Nam de eerste periode wel extra foliumzuur, dat redde ik niet uit mn voedin ...
Niks gezegt 🙈