69 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga ook een biologische halen van Holland & Barrett! Lijkt me toch fijner voor mijn kleintje

3 jaar geleden

Van Ortica

3 jaar geleden

Ik ga ook een biologische halen van Holland & Barrett! Lijkt me toch fi ...
Jaa die gebruikte ik ook bij me dochtertje en ga die nu weer gebruike

3 jaar geleden

Ik had bij mijn eerste vit k en d van davitamon

3 jaar geleden

Ik heb alleen vitamine D nodig voor de kleine omdat ik geen borst voeding ga geven. Ik gebruikte altijd davitamon, maar nu gewoon overgestapt naar Kruidvat eigen merk.😊

3 jaar geleden

Ik heb van kruidvat eigen merk klaar liggen. Volgens de verloskundige en kraamzorg is daar niks mis mee. Een A-merk is niet beter dan een eigen merk. Liefs

3 jaar geleden

Ik ben van plan om die van davitamon te nemen. Alleen twijfel ik welke ik ga nemen voor vitamine d. Je hebt die namelijk op water basis en olie basis.. Tips?!😇

3 jaar geleden

Heb deze gekocht zit zowel vitamine d & k in.

3 jaar geleden

Ik ben van plan om die van davitamon te nemen. Alleen twijfel ik welke ik g ...
Ik zou op olie pakken. In vitamines op basis van water zit ook suiker. Die op olie als het goed is niet.

3 jaar geleden

Kruitvat vitamine zonder suiker 🤭

3 jaar geleden

Ik ben van plan om die van davitamon te nemen. Alleen twijfel ik welke ik g ...
Ik begreep van een winkelmedewerker dat er in de een anijssmaak zit en daarom voor water gekozen. Lijkt me veel te uitgesproken smaak.

3 jaar geleden

Ik ben van plan om die van davitamon te nemen. Alleen twijfel ik welke ik g ...
Mijn kraamzorg gaf aan dat je op oliebasis moet nemen en niet op waterbasis?!

3 jaar geleden

Reactie op JMM

Ik heb alleen vitamine D nodig voor de kleine omdat ik geen borst voeding g ...
Same here. Zelfde gedoe met flesvoeding moet ook dit aan eisen voldoen. Eigen merk is vaak ook goed genoed

3 jaar geleden

Ik ben van plan die van Laveen te bestellen.

3 jaar geleden

Ik heb die van Holland & Barret. Kreeg tip om het niet bij Kruidvat of Etos oid te halen omdat dat synthetische vitaminen zijn.

3 jaar geleden

Kraamzorg raadde kruidvat eigen merk aan. Dus deze ook gehaald, was toevallig ook nog in de aanbieding

3 jaar geleden

Ik haal davitamon op oliebasis. Die op waterbasis van de meeste merken zijn echt mier en mier zoet.. Oliebasis smaakt naar niets. Is neutraal

3 jaar geleden

Reactie op Mybaby30

Mijn kraamzorg gaf aan dat je op oliebasis moet nemen en niet op waterbasis ...
op oliebasis wordt beter opgenomen in het lichaam

3 jaar geleden

Ik ga ook een biologische halen van Holland & Barrett! Lijkt me toch fi ...
Jepp ik heb die nou ook besteld.

3 jaar geleden

Als je keus hebt neem dan vitamine D op olie basis en geen aquosum van Davitamon vanwege onderstaande https://nos.nl/artikel/2312549-kinderartsen-paniek-om-vitamine-d-druppels-bij-baby-s-niet-nodig.html