21 Reacties
3 jaar geleden
Gaat het er niet ook om dat hij die pillen goed moet kunnen kauwen en niet per ongeluk helemaal inslikt? Ik weet niet of je kan inschatten hoe hij daarmee omgaat? Verder zou je even kunnen checken of de hoeveelheden die in de pillen zit overeenkomt met geadviseerde hoeveelheden voor 2 jaar.
3 jaar geleden
Reactie op Mandy993
Ik geef deze wel eens als hij verkouden is even wat extra zeg maar. Die is ...

Ja deze gaven wij ook! Maar nu kan ik 'm in de kruidvat niet meer vinden behalve eentje die er hetzelfde uitziet en alsnog voor 3+ is. Ik dacht dat ik vorige keer gewoon niet goed had gelezen. Misschien toch maar verder zoeken naar die. Thanks!
3 jaar geleden
Reactie op Mc43
Ja deze gaven wij ook! Maar nu kan ik 'm in de kruidvat niet meer vinden be ...
Nou ik moest ook even zoeken de meeste zijn inderdaad nu vanaf 3 jaar heb hem online nu gehaald
Succes!
https://www.internetdrogisterij.nl/optimax-kinder-multi-aardbei-180kt-913123.html?gexcl=true&gclid=CjwKCAiA0cyfBhBREiwAAtStHK7miuwJ9HcI2jJDhpN0sW9DIA3e0c-MHS5JNh8Vb_nw-YiPPhHlMxoCXvUQAvD_BwE
3 jaar geleden
Reactie op Mandy993
Nou ik moest ook even zoeken de meeste zijn inderdaad nu vanaf 3 jaar heb h ...
Yes dankje, die ga ik gewoon halen. Dan mag hij de auto vitamines (Disney Cars) vanaf wanneer dat potje van 180 stuks op is. Dan zitten we al richting zijn derde verjaardag. Opgelost 🤗
3 jaar geleden
Even een vraag tussendoor omdat ik benieuwd ben: wordt er in NL niet aangeraden om elke dag vitamine D te geven? Want dat geven ze waar ik woon vrij nadrukkelijk aan, mn zoon krijgt al zn hele leven elke dag druppels vitamine D
3 jaar geleden
Reactie op Muumiannie26
Even een vraag tussendoor omdat ik benieuwd ben: wordt er in NL niet aanger ...
Ja klopt, tot 4 jaar. Maar mijn zoontje wil die druppels niet meer dus na zijn tweede zijn we overgestapt op de multivitamine hieronder. Dat zijn voor hem net snoepjes en daar zit ook de benodigde vitamine D in. Voorheen moesten we nogal gedwongen die druppels geven en dat is voor niemand leuk 🤷
3 jaar geleden
Reactie op Mc43
Ja klopt, tot 4 jaar. Maar mijn zoontje wil die druppels niet meer dus na z ...
Ok dankjewel voor het delen. Gelukkig werken die multivitamines wel voor jullie!
3 jaar geleden
Die optimax vitamines zijn volgens mij hetzelfde (gebleven). Alleen staat er tegenwoordig op vanaf 3 jaar. Ik gaf ze al aan mij dochter en bij mijn zoon ook vanaf 1 jaar. Zag later ineens dat het pas vanaf drie was. Ik vermoed dat het alleen om het verstikkingsgevaar veranderd is.
3 jaar geleden
Reactie op miekel
Die optimax vitamines zijn volgens mij hetzelfde (gebleven). Alleen staat e ...
Ja toch wel? Ik heb er nu een besteld bij internetdrogist.nl waar volgens het plaatje wel op staat vanaf 1 jaar, maar bij de Kruidvat inderdaad vanaf 3. Nou ja ik ga deze gewoon geven en dan zal het wel goed zijn. Qua verstikkingsgevaar maak ik mij geen zorgen, zoonlief eet alles 😅
3 jaar geleden
Ik heb Davitamon multivitamine gewoon vloeibaar 1 tot 3 jaar, gaat perfect. Vitamine D alleen in de maanden waar geen R in zit.
3 jaar geleden
Reactie op miekel
Ja, die van dat linkje is misschien een oudere batch (of een oud plaatje) m ...
Het potje dat ik binnenkreeg was toch vanaf 3, ook al zei het plaatje vanaf 1 😅 Voor de zekerheid aan het CB gevraagd of het kwaad kon (huisarts wist het niet) en die zegt dat het geen kwaad kan maar dat multivitamines niet nodig zijn onder de 4 bij een gevarieerd dieet. In ons geval (koemelkallergie en slechte eter plus neemt geen vit D druppels) geeft het mij een beter gevoel dus ik blijf het geven.
3 jaar geleden
Reactie op babyboymomC
Ik heb Davitamon multivitamine gewoon vloeibaar 1 tot 3 jaar, gaat perfect. ...
Waar wel een R is zit denk ik?