47 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een lijstje opgezocht op internet. Heel handig. En denk dat ik hem tussen de 34 en 36 weken ga klaar zetten.

3 jaar geleden

Heb hem al bijna klaar... haha 27 weken

3 jaar geleden

Ik ga hem deze week langzaam vullen met spullen. Nu 30 weken en zwanger van een tweeling.

3 jaar geleden

Ben hem aan het inpakken terwijl ik de spullen voor de kleine was. Ben nu 29 weken

3 jaar geleden

Ik heb hem al klaar op nog paar enkele dingen. Ben morgen 26wkn.

3 jaar geleden

Nu 28 weken en ben langzaam spulletjes aan het kopen voor in de koffer en bedenken wat er in moet.. de vluchtkoffer voor de kindjes staat wel al klaar🤗😂.

3 jaar geleden

Ik ben langzaam al aan het inpakken. Ik weet dat ik sowieso 2 dagen moet blijven. Maar neem o.a. Elastiek, label, borstel, geboortepakjes, douche gel/shampoo etc, bevalkleding, schone pyjama, trouwboekje, handcreme, baby deken, kleding voor als ik naar huis mag, wattenschijfjes, make-up erover, schoon ondergoed/kleding voor mijn man, badjas, zorgpasjes, oplader, tandenborstel, slippers, sokken, iets eten zoals muesli reep. Hopelijk heb je hier iets aan

3 jaar geleden

Ik ben langzaam al aan het inpakken. Ik weet dat ik sowieso 2 dagen moet b ...
Label is labello haha

3 jaar geleden

Ik ben langzaam al aan het inpakken. Ik weet dat ik sowieso 2 dagen moet b ...
Ja ik moet ook blijven 1/2dagen. Ben nu 30 weken ga deze week beginnen met spulletjes pakken

3 jaar geleden

Reactie op Baby0408

Ik heb een lijstje opgezocht op internet. Heel handig. En denk dat ik hem t ...
Heb je een link eventueel ?

3 jaar geleden

Reactie op nienn-24

Heb je een link eventueel ?
Er staat er sowieso 1 op 24Baby. Even op Google intypen vluchtkoffer zwangerschap. Hoppa dan heb je er genoeg 😂

3 jaar geleden

Morgen 29 weken en heb hem "bijna af. Nog enkele dingetjes kopen zoals deo. Tas voor me oudste 2 moet ik nog maken. Tips daarvoor?

3 jaar geleden

Reactie op Flywooď13

Heb hem al bijna klaar... haha 27 weken
Ik ook😂

3 jaar geleden

Ik ben dinsdag 27 weken en moet nog beginnen, maar wil het wel graag met 30 weken klaar hebben staan.

3 jaar geleden

Reactie op SRS

Ik ook😂
Haha ja alleen dingen zoals medicijnen enzo moeten dan nog er in😂

3 jaar geleden

Ik kreeg als tip van de kraamzorg om een a4 op je tas te leggen met een lijstje wat er nog in de tas moet als je weg moet. Ivm toiletspullen, opladers etc die je er pas op het laatste moment in kan doen.

3 jaar geleden

Reactie op LenM92

Ik kreeg als tip van de kraamzorg om een a4 op je tas te leggen met een lij ...
Zo kun je in ieder geval niets vergeten in alle haast haha

3 jaar geleden

Ik ga 'm denk ik ook maar klaar zetten.. Als ik dit zo lees, begint het wel te kriebelen, hahaha.

3 jaar geleden

Ik heb alles in huis. Maar ben nog niet begonnen met inpakken. Ben nu 28 weken. Ik heb een lijstje gekregen van de kraamzorg. 😊

3 jaar geleden

Nog niet gedaan. Nu 28weken. Ik denk dat ik de tassen klaar maak met 32 weken. Wat niet mag ontbreken is een labello en een waaier