47 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Janneke_81

Ik had bij mijn vorige zwangerschap nog geen vluchttas klaarstaan toen onze ...
Hier ook nog niet klaarstaan, gelukkig kon ik nog snel wat bij elkaar rapen en hebben wij maar 1 nachtje hoeven te blijven. Nu zorg ik ook dat hij voor 36 weken klaar staat 😅

3 jaar geleden

Pfff... ik krijg het toch ineens op m'n heupen ook. Ik ben pas 26 weken, maar toch wil ik ook m'n tas gaan inpakken voor zover mogelijk 😅

3 jaar geleden

Ik ben ruim 30 weken en wordt zenuwachtig van dit topic haha... ik wil thuisbevallen dus er vanuit gaan dat het niet nodig is en kom op internet veel lijstjes tegen die echt volledig gericht zijn op ziekenhuis bevallingen. Iemand tips voor de inhoud van vluchttassen bij thuisbevallen? Ik moet ook nog van alles shoppen dus 😅

3 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Ik ben ruim 30 weken en wordt zenuwachtig van dit topic haha... ik wil thui ...
Ik zou voor de zekerheid óók een vluchttas voor het ziekenhuis maken, je weet maar nooit. Van de kraamzorg heb ik een lijstje voor beiden gekregen, even kijken of het lukt om ze erop te zetten hier:

3 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Ik ben ruim 30 weken en wordt zenuwachtig van dit topic haha... ik wil thui ...
En voor het ziekenhuis (sorry voor het gekrabbel, maar ik heb geen lenzen 😅 En had gehoord dat je tijdens de bevalling liever zo min mogelijk (licht)prikkels krijgt, vandaar de zonnebril:

3 jaar geleden

Reactie op Sh1r

En voor het ziekenhuis (sorry voor het gekrabbel, maar ik heb geen lenzen � ...
Thanks! Ik vond hem nogal lastig lezen maar heb hem even gedownload op de website van je kraamverzorging 😁

3 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Ik ben ruim 30 weken en wordt zenuwachtig van dit topic haha... ik wil thui ...
Er is geen garantie dat je niet naar het ziekenhuis hoeft (denk aan baby die in het vruchtwater heeft gepoept, vliezen die te lang gebroken zijn, enzovoort enzovoort), dus ik zou wel een vluchttas klaarzetten voor de zekerheid!