54 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op nvsbo
Hebben ze allemaal in het ziekenhuis! Zelfde als kraamverband, flesjes, voe ...
Oke super. Ging ik al wel vanuit. Maar als je het niet inpakt en je hebt het nodig. Is ook zo vervelend!
Ben druk bezig met alles inpakken. Merk wel dat ik spullen voor de baby sneller klaar heb dan voor mezelf. Daar ben ik nog heel erg zoekende in.
5 jaar geleden
Reactie op MrsNan
Hier ook twijfel want kregen van de gynaecoloog wel te horen dat ik het kra ...
Lippenbalsem 😉 en stuk van 2€ ( rolstoel moest het nodig zijn )
5 jaar geleden
Ik ben zelf nu 34 + 4 dagen en heb net me ziekenhuistas af. Want ga ook in het zieke huis bevallen maar ik heb er alles ingedaan waaronder ook luiers en babydoekjes want ja je weet maar nooit. En tuurlijk hebben ze die ook in het ziekenhuis maar wil zelf voorbereid zijn.
5 jaar geleden
Tip: Wellicht ook een tasje voor je partner mee (als het lang duurt is een setje extra kleren voor hem en een pak muesli repen oid niet verkeerd)
5 jaar geleden
Ik heb zelf een lijst gemaakt met wat ik allemaal (eventueel) nodig heb. Het zal zeker veel te veel zijn en zal de helft waarschijnlijk niet nodig hebben, maar vind het een prettig idee om het mee te hebben 😌
We pakken de dingen die we zeker nodig gaan hebben in de ene tas en de spullen die nodig zijn voor als we in het ziekenhuis moeten blijven in de andere tas. Deze kunnen we dan gewoon in de auto laten staan.
Wie weet heb je er wat aan!

5 jaar geleden
Wij zijn overigens een vrouwenstel, bepaalde dingen zul je dus niet nodig hebben (zoals de donorverklaring 😜)

5 jaar geleden
Hopelijk is het leesbaar.
Maar dit lijstje zat in het informatie boekje van de kraamzorg. (de Waarden)
Liefs

5 jaar geleden
Reactie op RAvV91
Bedankt voor het delen! Fijn uitgebreid lijstje.
Eén opmerking: als je bor ...
Dit had ik ook gelezen idd, maar zag wel de speen op een lijstje staan, dus heb hem er ook maar bij mij op gezet 😂