7 Reacties

3 jaar geleden

Jep, herkenbaar. Erg vervelend. Ik heb ook veel tintelingen en ik kan vaak de middelvinger en ringvinger niet buigen (dus ook niets schrijven)... ben blij als het straks (hopelijk) weg is!!

3 jaar geleden

Ik heb hier helaas ook al 2-3 weken last van, vervelend hè! Sinds vorige week heb ik spalkjes aangeschaft (gewoon via Bol.com) die ik s nachts draag, dat helpt enorm voor het slapen! Overdag heb ik er minder last van... wel veel vocht in mn handen en voeten ook. Ze zeggen inderdaad veel drinken en evt vochtafdrijvend eten zoals bleekselderij of cranberrys. En niet te veel zout... Hopelijk is het snel over na de bevalling, succes!

3 jaar geleden

Sinds een week of 2 is dit bij mij ook behoorlijk serieus. Het startte met snachts wat tintelingen en met het vocht dat ik vasthoud was dat wel logisch maar nu is het snachts echt pijnlijk (overdag ook vaker) met veel krachtverlies in mijn handen. Een pak melk opendraaien is gewoon pijnlijk 😑 hopelijk is het snel voorbij... nu 39+3

3 jaar geleden

Reactie op VM.

Jep, herkenbaar. Erg vervelend. Ik heb ook veel tintelingen en ik kan vaak ...
Ja precies hopelijk snel weg na de bevalling anders kan ik de baby niet eens normaal aanraken want dit voelt niet echt fijn als ik iets aanraak

3 jaar geleden

Reactie op Mevrouw_W

Ik heb hier helaas ook al 2-3 weken last van, vervelend hè! Sinds vorige we ...
Inderdaad hopelijk snel weg! Gelukkig is het zomer en kan ik meestal wel sandaaltjes aan aan maar mijn handen vind ik wel vervelend gezien ik toch nu thuis zit en toch wat dingetjes wil doen in huis, zelfs mijzelf afdrogen is een hele klus hahaha.

3 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Sinds een week of 2 is dit bij mij ook behoorlijk serieus. Het startte met ...
Dat gevoel heb ik ook alsof het steeds meer wordt. Vooral links omdat ik linkshandig ben. Merk echt dat ik mijn handen meer moet laten rusten maarja we doen zowat alles met onze handen. Succes nog!

3 jaar geleden

Zo zien mijn handen er uit de hele dag.