61 Reacties

3 jaar geleden

Bij de eerste nooit gebruikt. Gewoon een dekentje. Het is volgens mij maar net wat je zelf handiger vindt.

3 jaar geleden

Ik had van die speciale omslag doeken enzo voor in de maxi cosi zodat ze geen jasje aan hoefde je heb van die hele dikke dekens er in echt een aanrader

3 jaar geleden

Ik heb wel eentje gekocht, lijkt mij ideaal 😊

3 jaar geleden

Wij bij ukje een voetenzak gekocht! Ideaal! Lekker voor de herfst en winter straks 😃

3 jaar geleden

Wij hebben ook eentje gekocht!

3 jaar geleden

Ik heb 1 van m’n schoonzus kunnen lenen, zij vond het toch wel heel handig. Ik ga het zien. Gisteren net uitgewassen en klaargezet voor het ziekenhuis + een extra dekentje voor de zekerheid.

3 jaar geleden

Mijn eerste is geboren in januari. Ik had er geen, wel een omslagdoek zoals hierboven beschreven en gewoon een lekker jasje en evt een los dekentje. Het ligt er misschien ook aan hoe vaak je de maxi cosi echt buiten gebruikt dus meer om te ‘wandelen’. Wij deden maxi cosi alleen voor in de auto en af en toe een kleine boodschap bijv maar verder gewoon in de wandelwagen en dan heb je daarin al een dekentje en de kap.

3 jaar geleden

Mijn dochter is geboren in febr en voor haar had ik wel een voetenzak, ook gebruikt voor de koudere dagen. En nu heb ik aangezien ik onverwachts weer zwanger ben een nieuwe gekocht weer met voetenzak. Ik heb dat gedaan, omdat als ik de gehele set (bugaboo met maxi cosi) op mp verkoop. Dat alles helemaal compleet is. Verkoopt sneller. De 1 gebruikt het wel de ander gebruikt liever een deken of iets dergelijks. Ik heb het altijd handig gevonden om het wel te hebben, ook bij de wandelwagen.

3 jaar geleden

Dit is onze. Het merk noemt heart of gold en ik kan stiekem niet wachten om het te gebruiken

3 jaar geleden

Van jollein bij bol in de aanbieding. Ik had ook een roze van koeka maar we krijgen nu een jongetje

3 jaar geleden

Reactie op Mamma4kids

Mijn dochter is geboren in febr en voor haar had ik wel een voetenzak, ook ...
Deze heb ik gedaan

3 jaar geleden

Eentje van reves d'anais (gekregen) en één op maat laten maken vb hieronder nog niet ontvangen 😥😅

3 jaar geleden

Deze van meyco!

3 jaar geleden

Geen voetenzak maar wel een omslagdoek. Moet zeggen dat wij de autostoel ook gewoon in de auto laten staan. Dus we hoeven er niet meer te wandelen in de wintermaanden.

3 jaar geleden

Jollein, was een goeie aanbieding bij bol!

3 jaar geleden

Wij gaan eerst een dekentje gebruiken, de baby komt in augustus, als we er 1 willen kopen we die in de winter.

3 jaar geleden

Mijn tante heeft deze gemaakt voor ons 🥰💙

3 jaar geleden

Wij hebben de Voetenzak die bij onze cybex autostoel hoort meebesteld

3 jaar geleden

Zo lekker als je handig bent. Ik heb zelf een wikkeldeken genaaid van wafelkatoen en katoen met gaten voor de riempjes van de maxi cosi. Zo heb ik 2 in 1.

3 jaar geleden

Ik heb al twee winterkindjes, en de voetenzak van maxi cosi zelf altijd veel gebruikt. Ideaal, want dan hoefde je ze geen jasje aan te doen (en dan kan je de riempjes van het autostoeltje strakker aantrekken wat veiliger is). Voor nu neem ik een dekentje mee naar het ziekenhuis, want ik denk dat een voetenzak met de huidige temperaturen wat overdreven is. Maar heb wel een voetenzak klaar liggen voor straks als het kouder wordt.