Voorbereidingen baby icm corona crisis

Shanti-Roma
16 dagen geleden
Volgen
Hey peeps, Net geluisterd naar de toespraak van Rutte. Voel een klein beetje paniek sinds gister. Ik ben in verwachting van mijn eerste en ik moet alle baby meubilair en kleertjes nog kopen. Ik wilde het in mei bestellen (uitgerekend in augustus), maar ik vraag me nu af, of ik dan niet te laat ben ivm eventuele lock down. Hoe pakken jullie de voorbereidingen aan in deze corona tijd? Ik denk er aan om alles deze week te kopen /bestellen.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
WHJ
16 dagen geleden
Ik herken het. Ik wilde eerst de 20 weken echo nog afwachten (nog 2 weken wachten) maar ben sinds gisteren begonnen met dingen bekijken en wellicht zo snel mogelijk te bestellen. Ben als de dood dat ik alles veel te laat binnen krijg. Deze stress wil ik heel graag voorkomen.
  • Rapporteren
Shanti-Roma
16 dagen geleden
Wow fijn dat iemand dit met me deelt, dacht dat ik als enige getikt aan het worden was.
  • Rapporteren
MamavanO
16 dagen geleden
Ik snap jullie stress wel maar zolang je bedje hebt waar baby in kan slapen, ben je er klaar voor met hey meubilair.. πŸ’—
  • Rapporteren
Smm
16 dagen geleden
Ik denk zelf dat het wel mee valt zeker bij bestellingen die thuis geleverd worden. Met als afhaal restaurants, die boven ook gewoon open. Denk dus dat het niet zon vast zal lopen. Gezellig baby shoppen in een echte winkel is er helaas niet bij. Maar, stress is niet goed voor de baby dus gewoon doen waar je je goed bij voelt!
  • Rapporteren
Missmrn
15 dagen geleden
Fijn om te lezen dat ik niet alleen ben πŸ˜…minder fijn gevoel helaas .... De speech van Rutte was oprecht maar heeft mij ook doen stressen. Vandaag moest ik de 20weken echo alleen doen omdat partners niet meer mee mogen van de VK en ook de stress rondom spullen is er nu... We hebben het er vanavond over gehad (ledikantje zonder matras en commode hebben we al) en we willen tot rond de paasdagen even afwachten. We verwachten dat online bestellingen wel gewoon doorgaan - mosschien met enige vertraging inderdaad. Het zijn spannende tijden om nu zwanger te zijn of te moeten bevallen vind ik. Wens jullie allemaal veel succes
  • Rapporteren
Lindamsco
14 dagen geleden
Ik ben ook wat gespannen ivm het coronavirus tijdens de zwangerschap. Soms ben ik angstig maar probeer kalm te blijven, ik probeer zo lang mogelijk uit handen van de zorg te blijven en ev. mentaal voor te bereiden op een thuisbevalling. Heb al het een en ander gehaald maar wacht toch met de grotere dingen (bedje, commode) tot na de 20 weken echo (als deze door gaat), ben 16 nu en heb vorige week een echo gehad. Online verwacht ik dat idd te kunnen bestellen, ikea is nu ook dicht, maar mogelijk wel met vertraging. Bedenk ook dat je uiteindelijk niet veel nodig hebt, het belangrijkste is dat die kleine gezond ter wereld komt in deze gekke tijden πŸ€πŸ™πŸΌβ€οΈ.
  • Rapporteren
Lindamsco
14 dagen geleden
Reactie op Missmrn
Fijn om te lezen dat ik niet alleen ben πŸ˜…minder fijn gevoel helaas .... De speech van Rutte was oprecht maar heeft mij ook doen stressen. Vandaag moest ik de 20weken echo alleen doen omdat partners niet meer mee mogen van de VK en ook de stress rondom spullen is er nu... We hebben het er vanavond over gehad (ledikantje zonder matras en commode hebben we al) en we willen tot rond de paasdagen even afwachten. We verwachten dat online bestellingen wel gewoon doorgaan - mosschien met enige vertraging inderdaad. Het zijn spannende tijden om nu zwanger te zijn of te moeten bevallen vind ik. Wens jullie allemaal veel succes
Zeker spannende tijden om nu zwanger te zijn, ik probeer zo gezond en fit mogelijk te blijven, veel succes de komende tijd πŸ’ͺπŸΌπŸ€πŸ’•
  • Rapporteren
Lindamsco
13 dagen geleden
Eerste vrouw met corona is bevallen van gezond kindje β€οΈπŸ€πŸ™πŸΌπŸ‘ΆπŸΌ
  • Rapporteren