5 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg, ons zoontje van 15 maanden heeft gisteren een stukje van z'n voortand gebroken.. is recht voorover gevallen 😔

2 jaar geleden

Kan mss van knarsetanden zijn. Of gevallen. Voor zo jonge kindjes gaan ze er niets aan doen. En de leeftijd voor naar de tandarts te gaan is 2.5 jaar. Als er dan iets aan gedaan moet worden is het onder volledige verdoving. (Ik ben tandartsassistente in het ziekenhuis geweest). Je kan het altijd proberen, als het echt scherp is. Maar voor de rest, ze zijn nog zo klein.. wie let daar nu op? Desnoods kun je er iets aan laten doen vanaf 2.5 jaar. (Bericht ook gericht naar Nanni55).

2 jaar geleden

Reactie op Jesty2017

Kan mss van knarsetanden zijn. Of gevallen. Voor zo jonge kindjes gaan ze e ...
Dank voor je reactie.. Ik ga idd toch proberen na te gaan bij de tandarts of ze iets kunnen vijlen ofzo, het zijn nu echt vlijmscherpe puntjes en ik ben eigenlijk bang dat er daardoor nog meer afbrokkelt - of dat hij zichzelf of anderen tot bloedens toe ermee bezweert met bijten ofzo..🙈

2 jaar geleden

Reactie op Nanni55

Ik volg, ons zoontje van 15 maanden heeft gisteren een stukje van z'n voort ...
Schrikken he! Het is toch gewoon zo jammer van t "perfecte" snoetje..

2 jaar geleden

Ik had al zo'n vermoeden! Het zijn natuurlijk nog de melktandjes. Het is alleen net als wat @lol11 zegt dat de tandjes scherp zijn