2 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij zijn de vorige keer met 35+1 de vliezen gebroken en ons zoontje is geboren met 35+2. Ik zelf ben 6 weken te vroeg geboren en ook mijn moeder is te vroeg geboren. Het enige wat onze verloskundige nu zegt is dat de kans verhoogd is dat de tweede ook te vroeg komt en zodra ik straks tegen het eind loop meteen aan de bel moet trekken zodra ik iets merk. Maar een keer te vroeg bevallen hoeft geen zekerheid te bieden dat een tweede ook te vroeg komt. Het is meer dat bij ons in de familie de allemaal niet lang blijven zitten.

4 jaar geleden

Bij mijn vorige zwanger schap ook eerder bevallen met 31 weken weeen gekregen weeen remmers gehad uiteindelijk met 32.4 weken is de kleine meid geboren. Nu onder strengen controle in het ziekenhuis. Je kunt beter 1 keer te veel bellen of op controle gaan als 1x te weinig. En naar jezelf luisteren als het niet goed voelt. Bij mij werd het in het begin ook gewoon weggeschreven als oefen weeen of voor weeen. Maar had het idee dat het niet goed was dus ze bekant gedwongen om me te laten komen en had toch gelijk.