29 Reacties

4 jaar geleden

Jup hier ook maar hier is het chocolade dacht eerst dat ik ongesteld moest worden maar niet dus😅😂🤷‍♀️

4 jaar geleden

Hierzo ook...zin in chocolade!

4 jaar geleden

Gelukkig ben ik niet de enige 🤣 elke avond weer een bak met chips. Er zit gewoon geen rem op. Dat zal straks wel weer over gaan als je uit het eerste trimester bent 🤭

4 jaar geleden

Chocolademelk... ben er zelfs speciaal voor naar de winkel gegaan en dat doe ik nooit. Gelukkig gaat de 0% suiker toegevoegd ook prima... scheelt toch weer een paar klontjes 😅

4 jaar geleden

Nu we het over eten hebben, kan iemand mij vertellen waarom ik geen makreel mag omdat het een roofvis is maar zalm is geen probleem.... volgens mij is zalm ook een roofvis?? Dat zal denk ik de eerste dingen zijn die ik wil eten... gerookte zalm, makreel en sushi!!!

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Nu we het over eten hebben, kan iemand mij vertellen waarom ik geen makreel ...
.. ik heb een app ((zwanger hap)) doe die eens downloaden daar ken je precies zien wat je wel of niet mag😌

4 jaar geleden

.. ik heb een app ((zwanger hap)) doe die eens downloaden daar ken je preci ...
Ja die heb ik... Maar geeft niet het antwoord op mijn vraag 😉

4 jaar geleden

Dames, ik ben jaloers Ben de afgelopen dagen zowat de gehele dag misselijk. Waardoor eten mij überhaupt tegenstaat

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Ja die heb ik... Maar geeft niet het antwoord op mijn vraag 😉
dan zoek je het op google🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Oh ja ik had het ook de eerste weken. Heel veel trek in vanalles. Nu ben ik 6+5 en sinds ongeveer een week misselijk. Op en af de hele dag door... Ik mis de vreetbuien.. 🤣

4 jaar geleden

dan zoek je het op google🤷🏼‍♀️
Ook geprobeerd 😅. Ze hebben een overlapping met wat ze eten, maar waarom de roofvis makreel slecht is en de roofvis zalm goed is kon ik nog niet vinden. Vraag het anders wel aan mijn vk. Misschien dat die het weet 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Ook geprobeerd 😅. Ze hebben een overlapping met wat ze eten, maar waarom d ...
Voor zover ik kan vinden is zalm een vette vis en zolang je het voldoende verhit tijdens de bereiding mag je het eten.. gerookte of rauwe zalm mag niet vanwege het listeria bacterie..

4 jaar geleden

Haha ik heb al 2 zakken chips op en een half pak kerstkransjes. Wow dat ik dit allemaal eet op 1 avond. Herken mezelf bijna niet.

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Nu we het over eten hebben, kan iemand mij vertellen waarom ik geen makreel ...
Voor zover ik begreep zit er in makreel en tonijn (roofvis) kwik en dioxine wat slecht is voor de baby. Dat is bij zal blijkbaar niet het geval.

4 jaar geleden

Dames, ik ben jaloers Ben de afgelopen dagen zowat de gehele dag misselijk ...
Ik heb precies hetzelfde......normaal kan ik echt van eten genieten nu staat het me meer tegen.

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Ja die heb ik... Maar geeft niet het antwoord op mijn vraag 😉
Als je erop klikt laat die app precies zien wat jij wilt weten 😊

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Ja die heb ik... Maar geeft niet het antwoord op mijn vraag 😉
Bij mij staat er bij waarom je het niet mag eten: zie foto

4 jaar geleden

Reactie op Eli891

Bij mij staat er bij waarom je het niet mag eten: zie foto
Heb ik ook allemaal gelezen. Maar waarom de ene roofvis niet mag en de andere roofvis wel snap ik niet. Maar het zal wel komen omdat zalm geen metalen opslaat of zo. Ze eten allebei garnalen en kleine visjes. Voor de zekerheid eet ik het niet hoor. Maar de onderzoeker in mij probeert te begrijpen wat het verschil is.

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Nu we het over eten hebben, kan iemand mij vertellen waarom ik geen makreel ...
Yes, ik heb het antwoord (ik ben dietist). De vissen die je mag eten en zelfs erg hoog in visvetzuren zijn (en laag in kwik) zijn: zalm (maar niet gerookt, behalve als je het nog door en door verhit), haring, Atlantische makreel (andere makreel bevat veel kwik, Atlantische weinig), ansjovis, forel en sardines. Maar dus alles wat gerookt is, moet je eerst door en door verhitten.

4 jaar geleden

Momenteel staat alles me tegen qua eten. Word overal misselijk van. Heb dit sinds paar dagen daarvoor niks aan de hand.