35 Reacties

4 jaar geleden

Hier een fan van Mini's Only💙

4 jaar geleden

Zara fan 😁

4 jaar geleden

Hier een fan van Little boef en feetje!

4 jaar geleden

Hier fan van H&M, Name IT en Noppies.

4 jaar geleden

Wij hebben veel babystyling, prenatal of z8. Onze zoon is lang en smal waardoor deze merken het beste passen.

4 jaar geleden

Lees ff mee....heb bij hm leuke broekjes gekocht spijkerstof soort maar in de vorm van een joggingbroek ...erg makkelijk aan te trekken ...

4 jaar geleden

Reactie op MoniqueDewiZayn

Zara fan 😁
Hoe vind jij Zara nu vallen? Mijn zoontje had wat truitjes maat 62 toen hij nog mini was, maar die vielen toen al klein. Is dat nog steeds zo bij de grotere maten? Zara voor volwassenen valt ook altijd vrij klein volgens mij.

4 jaar geleden

Babystyling hebben hele leuke stoere kleding.

4 jaar geleden

Babystyle

4 jaar geleden

Ik ben fan van tumbl & dry. Blijft ook heel mooi na veel wassen. Z8 is ook mooi en stoer, maar dat valt te smal voor hem.

4 jaar geleden

Feetje maar vindt de kleding van de jola ook heel leuk en stoer

4 jaar geleden

Ammehoela en one day parade 🤩

4 jaar geleden

Reactie op Classkey

Ammehoela en one day parade 🤩
Oh ammehoela vind ik heel leuk!

4 jaar geleden

Hier leuke jogginsbroekjes die lijken op spijkerbroekjes maar ze zijn echt heel soepel ik heb ze van z8 en jola

4 jaar geleden

Kopen jullie veel van die dure merkkleding? Mijn zoontje zit al bijna in maat 80,dat wordt z'n vijfde volledige garderobe in zeven maanden.. Ik vind de prijzen van de merken die jullie noemen best heftig 😅

4 jaar geleden

Little Lo heeft heerlijke broekjes en een wat dikkere stof, dus blijven lang mooi. De broekjes zijn wel wat duurder, dus zelf combineer ik het dan met een longsleeve van bijv. Next of Name it. Die hebben multiverpakkingen. Nog wat leuke merken.. Little & Cool, Ebzo, Little Cuties, Feetje. Wil je lekker makkelijke goedkope broekjes, dan zou je ook nog op Hippe Beebjes kunnen kijken. Vinted is trouwens ook een walhalla om op zoek te gaan naar koopjes.

4 jaar geleden

Reactie op CatAnna

Kopen jullie veel van die dure merkkleding? Mijn zoontje zit al bijna in ma ...
Vinted! Zo'n uitkomst😉

4 jaar geleden

Reactie op CatAnna

Ik koop meestal een paar dingen van merken die mooi blijven en vul dan aan met c & a (vind ik ook goede kwaliteit), h&m, Hema, zeeman. Wat te klein is geworden zet ik nu te koop.

4 jaar geleden

Reactie op CatAnna

De duurdere merken koop ik vaak in de sale. Dan is het nog leuk en betaalbaar 😂 En veel combineren met goedkopere merken zoals H&M, Zeeman, Zara, Prenatal, etc.

4 jaar geleden

1+ in the family... het materiaal is echt top.