Hoi hoi Mama's,
Ik merk dat ik veel online rondstruinen wel leuk vindt. (live leukere maarja dat is nu ff wat lastiger) maaaaar veel kleding vindt ik helemaal niet leuk. Onze zoon heeft nu 74 80. Heeft iemand tips voor leuke stoere jongenskleding. Waar ze wel lekker in kunnen bewegen?
Spijkerbroekje is hartstikke stoer maar stug en doe het dan ook bijna niet aan.
Tips welkom 🤗
Hoe vind jij Zara nu vallen? Mijn zoontje had wat truitjes maat 62 toen hij nog mini was, maar die vielen toen al klein. Is dat nog steeds zo bij de grotere maten? Zara voor volwassenen valt ook altijd vrij klein volgens mij.
Kopen jullie veel van die dure merkkleding? Mijn zoontje zit al bijna in maat 80,dat wordt z'n vijfde volledige garderobe in zeven maanden.. Ik vind de prijzen van de merken die jullie noemen best heftig 😅
Little Lo heeft heerlijke broekjes en een wat dikkere stof, dus blijven lang mooi. De broekjes zijn wel wat duurder, dus zelf combineer ik het dan met een longsleeve van bijv. Next of Name it. Die hebben multiverpakkingen.
Nog wat leuke merken.. Little & Cool, Ebzo, Little Cuties, Feetje.
Wil je lekker makkelijke goedkope broekjes, dan zou je ook nog op Hippe Beebjes kunnen kijken.
Vinted is trouwens ook een walhalla om op zoek te gaan naar koopjes.
Kopen jullie veel van die dure merkkleding? Mijn zoontje zit al bijna in ma ...
Ik koop meestal een paar dingen van merken die mooi blijven en vul dan aan met c & a (vind ik ook goede kwaliteit), h&m, Hema, zeeman. Wat te klein is geworden zet ik nu te koop.
Kopen jullie veel van die dure merkkleding? Mijn zoontje zit al bijna in ma ...
De duurdere merken koop ik vaak in de sale. Dan is het nog leuk en betaalbaar 😂 En veel combineren met goedkopere merken zoals H&M, Zeeman, Zara, Prenatal, etc.