11 Reacties

4 jaar geleden

Ik doe eigenlijk wat ik zelf aan doe ook mijn zoontje aan. Alleen js dat soms ook anders als hij stil in de wagen en ik loop krijg ik het natuurlijk warm :) Hij heeft nu nog een truitje met vestje aan maar vond het op de fiets vanochtend wel erg koud. Dus winterjasje besteld! Sinds gister avond ook weer winterslaapzakje aan gedaan want het is weer rond de 17,5/18 graden in de kamer.

4 jaar geleden

Ik heb een regenjasje van de Hema. En daaronder gewoon een romper en trui.

4 jaar geleden

Ik heb ook zo'n warm zoontje. Bijna 14 maanden. Deze week had hij een joggingbroek, romper met lange mouwen en daarover een t-shirt. Bij de opvang is het toch altijd lekker warm binnen. Buiten had hij gewoon er een jogging vestje over. Is ook maar 2 min stappen want opvang is mijn achterbuurvrouw. Maar het wordt elke dag kouder h茅. Voor de winterjas vind ik het nog te vroeg, maar ga kijken voor morgen om misschien een warmer truitje ofzo aan te doen voor buiten. Voetenzak heb ik niet, en denk niet dat ik dat zal aanschaffen, hij stapt zo graag, en doen zelden grote wandelingen waarbij hij nog in slaap valt. Moest het toch zo zijn, dan zal een deken ook wel helpen denk ik. Slapen doet hij nog in een zomerslaapzak, ik schat een Tog 1. Daaronder enkel een romper met lange mouwen. Morgen krijg ik wel een nieuwe Bemini slaapzak tog 1.5 geleverd. Als het nog kouder wordt doe ik hem een romper en dunne pyjama aan en eventueel een warme pyjama. Maar het wordt zelden onder de 17掳 in de slaapkamer en hij heeft het meestal warm, dus ...

4 jaar geleden

Ik heb voor 's ochtends een winterjas en deken voor mijn zoontje als we naar de opvang gaan, ik vind het toch al best fris de laatste dagen! En hij zit natuurlijk stil. Als hij gaat buitenspelen of op de fiets zit, heb ik een overall van iELM. Echt ideaal!! Gevoerd met fleece en wind- en waterdicht, dus heerlijk op de fiets in de wind, en als hij gaat buitenspelen doe ik hem vaak zijn broek uit voor ik 'm in dat pakje hijs. Hij loopt dan ook nog niet los. Die pakjes waren laatst in de aanbieding voor 28 euro en is echt een goede aankoop geweest 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op CatAnna

Ik heb voor 's ochtends een winterjas en deken voor mijn zoontje als we naa ...
Ik zit er ook over te denken zo'n ding aan te schaffen. Hoe vallen ze qua maat? Mijn zoontje is best lang en fors, zit nu meestal in maat 86 en hoop dat het pak even mee kan gaan. Welke maat zou je aanraden?

4 jaar geleden

Reactie op CatAnna

Ze staan idd nog in promotie 27 ipv 71 euro. Heb er mij meteen eentje besteld 馃槏 met zijn naam erop en verzending kwam het wel op 37 euro, maar dat valt nog reuze mee en lijkt me super handig. Bedankt voor de tip 馃槈馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Bitterbal

Ik zit er ook over te denken zo'n ding aan te schaffen. Hoe vallen ze qua m ...
Mijn zoontje zit net in maat 86 en is best een mager ventje. Ik heb maat 92 gekocht, dat is uiteraard te groot maar het gaat prima omdat er elastiek bij de mouwen en broekspijpen zit. Hij kan er makkelijk mee rondkruipen en in gaan staan, dus een maatje groter zou ik wel aanraden 馃槉 ik hoop inderdaad ook dat ie zo even mee kan.

4 jaar geleden

Reactie op CatAnna

Mijn Ielm pakje is vandaag toegekomen. Echt mooie kwaliteit 馃槏 Maatje 18-24 maanden, nog lekker groot maar kunnen we er lang mee doen. 36 euro incl. Naam print en verzending. Nogmaals bedankt voor de tip 馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Miss V

Mijn Ielm pakje is vandaag toegekomen. Echt mooie kwaliteit 馃槏 Maatje 18-24 ...
Wat leuk! Ja echt goede kwaliteit, mijn zoontje loopt dus nog niet los maar zelfs na een uur kruipen door de speeltuin en over tegels is het pakje na een keer wassen weer als nieuw 馃槉 nog helemaal geen slijtplekken of zo.

4 jaar geleden

Reactie op Miss V

Mijn Ielm pakje is vandaag toegekomen. Echt mooie kwaliteit 馃槏 Maatje 18-24 ...
Ziet er chill uit! Welke maat heeft je zoon nu aan qua kleding? Is hij al lang? Dan kan ik beter een inschatting maken qua maat voor mijn zoontje

4 jaar geleden

Reactie op Bitterbal

Ziet er chill uit! Welke maat heeft je zoon nu aan qua kleding? Is hij al l ...
Mijn zoontje is 14 maanden en heeft hier maat 18 tot 24 maanden aan. Hij is nu ongeveer 80 cm en weegt 10 kg. Lang smal dus. Ik hoop met dit pakje tem volgende herfst te kunnen doen. Nu nog meer dan genoeg groeiruimte, maar kan het wel al dragen.