138 Reacties

4 jaar geleden

Nou beter nog, ik wil mijn man verrassen en het hem eerst vertellen. Ik zag gisteren een licht streepje, en vandaag iets duidelijker. Morgen wil ik het hem vertellen. Daarna ga ik nadenken over de rest. Denk wel dat ik 2 of 3 mensen het ga vertellen en de rest even mee wacht tot w12.

4 jaar geleden

Wij doen het met de verjaardag van ons zoontje die word 3 februari 1. Maar nog geen inspiratie

4 jaar geleden

Wij zoeken ook nog een leuk idee, mijn partner heeft namelijk al 2 dochters. Dit gaat ons 1e kindje samen worden :)

4 jaar geleden

Wij hebben rompertje laten drukken en deze krijgen onze ouders cadeau

4 jaar geleden

Ik ben pas 4.5 week zwanger en heb 6 januari Pas mijn eerste echo. Echter zit ik met de feestdagen. Vrienden en familie die merken dat ik niet drink én niet rook gaan me direct door hebben. Daarom besloten om het met kerst alleen tegen m’n ouders/zussen te vertellen! De rest wachten we minimaal tot de eerste echo is geweest.

4 jaar geleden

Met kerst gaan wij het aan onze ouders en broer zussen vertellen, doormiddel van een 'verlate' kerstkaart. Dit is ons 3e kindje

4 jaar geleden

Hi dames, Ik ben momenteel 5+2 weken zwanger en wij hebben een blauwe en roze kerstbal gekocht van Intratuin met led verlichting. Deze hangen we op nieuwjaarsdag in de boom voor onze ouders!

4 jaar geleden

Hier met de kerstdagen aan naasten familie. Hebben kwarteleitjes leeg gemaakt en hier een briefje in gedaan met de tekst 'pink or blue either will do. We're egg-specting baby number two'. We waren er al even mee bezig voor ik zwanger raakte dus heb er al veel klaar nu.

4 jaar geleden

Ik heb mijn ouders allebei een verf kleurtester gegeven, de ene roze de andere een lichtblauwe. En daarna een rompertje met See you in august.

4 jaar geleden

Reactie op Mrsvk17

Wij doen het met de verjaardag van ons zoontje die word 3 februari 1. Maar ...
Mijn zoontje word 2 in februari en gaan hem eerst t-shirt aandoen met ik word grote broer, kijken of het opvalt 👕😂

4 jaar geleden

Mijn moeder heb ik 't al verteld, een collega had 't al geraden, andere collega verteld ivm cliënten en medicatie (zorgbaan) en verder nog niet. De 30 ste onze eerste echo, dan ben ik 8 of 9 week.. En wellicht dan wel op het werk vertellen ivm gevaarlijke medicatie voor het wonder in mijn buik. Lastig vind ik het wel

4 jaar geleden

Reactie op Cynthia F

Mijn zoontje word 2 in februari en gaan hem eerst t-shirt aandoen met ik wo ...
Ja hier word t nr 4 dus ff iets verzinnen, desnoods laat ik op n kaartje de echo drukken en laat ik door de oudste aan iedereen geven en dat ze tegelijk openmaken zoiets haha

4 jaar geleden

Met kerst maandag 1e echo eerst even weten of het goed gaat:)

4 jaar geleden

As zaterdag vieren we de 1e verjaardag van ons zoontje, dan meteen tegen de hele fam zeggen 🤗

4 jaar geleden

Ik heb doorzichtige kerstballen gekocht daar doen we blauwe en roze muisjes in en dan met een blauw en roze strik der aan. Vanavond eerste echo dus als alles goed is hebben we eerste kerstdag leuk kadootje voor de familie

4 jaar geleden

Reactie op Mama2kid

Mijn moeder heb ik 't al verteld, een collega had 't al geraden, andere col ...
Gefeliciteerd! Ik wacht ook even op de 1e echo 27 dec. Suzanne i wat voor werk doe je dan?

4 jaar geleden

Ik werk op een groep met verstandelijke beperking en daarbij dementie, dus veel zorg leveren

4 jaar geleden

Reactie op psl

Ik ben pas 4.5 week zwanger en heb 6 januari Pas mijn eerste echo. Echter z ...
Hier hetzelfde ✌

4 jaar geleden

Reactie op KellyRies87

Ik heb doorzichtige kerstballen gekocht daar doen we blauwe en roze muisjes ...
Leuk idee!

4 jaar geleden

Wij weten het nog niet! Wij hebben 2 januari de eerste echo en willen het daarna pas vertellen. 🙊 Dat wordt nog lang m'n mond dicht houden! Wel veel ideetjes hoe we het gaan vertellen! Hoe doen jullie dat met kerst? 🎄 Ik dronk altijd een wijntje dus dat gaat zo opvallen!! Jullie nog goede ideeën?