138 Reacties

4 jaar geleden

Bij mijn eerste had ik voor de beide oma's een fles bessenjenever van het merk Omaatje gekocht en ze die laten uitpakken.... was ook voor beiden hun eerste kleinkind. Weet niet of ze het nog verkopen, is 25 jaar geleden

4 jaar geleden

Reactie op moontje_mona

Ik weet dat ik me daar niet druk om hoef te maken, ze krijgen idd geld om i ...
Volgens de site van de overheid ben je pas verplicht om het te zeggen 3 weken voor het begin van je verlof. Dat is natuurlijk niet netjes maar wachten tot je in de "veilige" zone zit is je goed recht. Ik zou me er niet druk om maken. Het komt altijd wel op zijn pootjes terecht 😉

4 jaar geleden

Ik ben nu in mijn 6e week volgens eigen berekening dus alleen onze ouders gaan het te horen krijgen. Voor mijn schoonouders hebben we een ledikantdekentje gekocht met de tekst Hotel opa&oma die geven we als kerstkado. Mijn ouders en broertje geven we als afsluiter na het toetje en andere kerstkado's, extra kado's. Ik heb zwarte letters besteld bij Casa, 8 letters: pregnant. Die ga ik inpakken en dan moeten zij het gaan openen en er een woord van maken. De rest gaat het na 12 weken horen. Ben benieuwd!

4 jaar geleden

Mijn moeder heb ik het direct verteld, daar kon ik het echt niet voor achterhouden😅 .. mijn broers en schoonzussen gaan we het vertellen met de kerst! Dan zou ik pas 5+4 weken zijn maar wanneer het mis gaat zou ik dat ook delen.. wanneer ik het echt openbaar maak zal pas zijn na de termijnecho

4 jaar geleden

Ik vertel het met kerst, met een kerstbal waar een foto in kan. Maandag de eerste echo dus die komt er in!

4 jaar geleden

Leuke dingen allemaal:) wij hebben het ouders en schoonouders al verteld (hadden allebei een shirt aan met mom en dad 2020 loading... Met de kerst gaan we het broers, zussen enz vertellen. Hebben een foto gemaakt van onszelf met het shirt en in ons vakantieboek gedaan, helemaal achterin. Nietsvermoedend gaan ze het vakantieboek kijken, ben heel benieuwd;) met kerst 8 weken, maar vind het ook fijn om het te kunnen delen.

4 jaar geleden

Als alles maandag goed is bij de echo... beetje spannend nog wel.. dan vertellen we het met kerstavond en krijgen ze een fortune cookies met de tekst geluk zit in een koekje maar ook in mijn buik ...

4 jaar geleden

Reactie op moontje_mona

Ik wilde eigenlijk wachten tot sowieso de eerste echo ( volgende week vrijd ...
Ohh heel herkenbaar. Ik heb het ook aan 1 collega verteld omdat het vakantie rooster bij ons ook niet is goed gekeurd 🤦‍♀️ ik wou het niet vertellen maar is lastig! Ik moest even met iemand overleggen. Ik ga het na de kerst vakantie aan de roosteraar vertellen.

4 jaar geleden

Hi! Wij hebben dessertlepeltjes besteld en laten graveren met Hallo Oma ♡, Hallo Opa ♡ etc. Tijdens de kerst zullen wij de toetjes maken en krijgt iedereen een toetje met zn eigen bijzondere lepeltje. Wij zijn dan volgens eigen berekening 7 weken, maar omdat het alleen met familie is willen we het wel al delen :) Liefs, Michelle

4 jaar geleden

Reactie op rooske17

Als alles maandag goed is bij de echo... beetje spannend nog wel.. dan vert ...
Dat is echt heel leuk! Waar haal je die koekjes?

4 jaar geleden

Reactie op Juul_

Dat is echt heel leuk! Waar haal je die koekjes?
Bij bedankjes.nl ik wilde ze eerst zelf bakken maar vond toen deze kant en klaar.. net even makkelijker in deze tijd 🙈

4 jaar geleden

Ik heb witte kerstballen en daar uitgerekende datum opgeschreven met gouden stift :)

4 jaar geleden

Wij hebben ook zitten denken om het met kerst te delen, maar dan ben ik pas 5 weken.. Daarom lichte twijfel! Lijkt me wel een leuk moment omdat we dan met de hele familie samen zijn. Twijfel 😅

4 jaar geleden

Vorige zwangerschap heb ik de omas een fotolijst gegeven met deze tekst

4 jaar geleden

Ik heb deze mini cadeaudoosjes net in elkaar geknutseld. Met daarin 5 kerstkransjes en in het midden het opgerolde briefje! Ben benieuwd wie als eerste de link legt in ons gezin. Heb nog geen echo gehad maar wil mijn ouders, schoonouders, broer en zussen wel graag vertellen. We lopen al een tijdje met het geheim dat we in behandeling zijn in het ziekenhuis en nu wil ik gewoon openlijk kunnen (bij)praten.

4 jaar geleden

Reactie op Appeltaartje

Wij hebben ook zitten denken om het met kerst te delen, maar dan ben ik pas ...
Ik heb hetzelfde maar ga het toch vertellen. Als het mis is dan wil ik gewoon thuis mijn verhaal kwijt kunnen.

4 jaar geleden

Reactie op AmyS

Wij vertellen het met kerst aan onze ouders en broers/zussen. Ze krijgen fl ...
Super leuk!! Heb het idee van je ‘gestolen’!!

4 jaar geleden

Reactie op Appeltaartje

Wij hebben ook zitten denken om het met kerst te delen, maar dan ben ik pas ...
Ik exact hetzelfde, we gaan het gewoon doen! Altijd van het positieve uitgaan :)

4 jaar geleden

Wij willen het met kerst aan onze ouders en broertjes vertellen. Ben dan pas 5 weken maar we gaan uit van het positieve! Wij vertellen het door ze een cadeautje te geven met een romperje erin welke ik heb besteld. Spannenddd 🍀

4 jaar geleden

Mijn zoontje van 1 krijgt dit shirt aan met kerst bij mijn schoonfamilie 😊 ben dan bijna 7 weken. Enige voorwaarde is dat we een kloppend hartje zien de 24e.....klein detail 😬😬