138 Reacties

4 jaar geleden

Kerstballen al een paar uitgedeeld was gelijk huilen😂

4 jaar geleden

Gisteren mijn beste vriendinnen het nieuws verteld met een flesje wijn. Hard gillen en huilen. Super lieve reacties

4 jaar geleden

Wanneer wij zeker weten alles goed is bij de tien weken termijnecho. Dan hebben we een familie route uitgestippeld om het te vertellen. 🌸🙏

4 jaar geleden

Nu 5+5 weken zwanger gaan het wel met kerst vertellen, geven de ouders baby kerstman schoentjes van de tuinland 😂

4 jaar geleden

Vorige keer gingen wij voor tien weken echo en hadden kadootjes al mee om daarna richting familie te gaan om het goed nieuws te vertellen. Uiteindelijk werd het een slecht nieuws gesprek. Wij lopen liever niet op de zaken vooruit. 🌸

4 jaar geleden

Deze geven we als extra cadeautje op oudejaar!

4 jaar geleden

Deze kraskaart geef ik aan mn beste vriendin 😍

4 jaar geleden

Deze kraskaart geef ik aan mn beste vriendin 😍
Vanwaar heb je deze?😊

4 jaar geleden

Ik laat mijn beide zoons een shirt aan doen. De ene een roze andere blauwe. En dan een tekst met i am going a big Brother in 2020

4 jaar geleden

Vorige keer gingen wij voor tien weken echo en hadden kadootjes al mee om d ...
Oei dat verwacht je natuurlijk ook niet echt. Hadden jullie toen al een keer controle gehad of was het de eerste?

4 jaar geleden

Reactie op Fey

Oei dat verwacht je natuurlijk ook niet echt. Hadden jullie toen al een kee ...
Het ging om de eerste tien weken termijnecho. Straks bij de acht weken echo kan het goed zijn maar net zo misgaan daar na de tien weken termijnecho toe. Wat dat betreft ben ik pas zeker bij de twaalf weken. Ook bij de 20 weken echo is het natuurlijk afwachten of alles volgroeid inorde gaat en er geen afwijkingen zijn en na aanleiding van de NIP testen etc. 🌸

4 jaar geleden

Reactie op KellyRies87

Kerstballen al een paar uitgedeeld was gelijk huilen😂
Waar heb je deze gekocht?

4 jaar geleden

Wij vertellen het met de kerst aan familie! Ouders krijgen een mooie lijst! 😃 Lijst van de action!

4 jaar geleden

Reactie op Janiinee

Nu 5+5 weken zwanger gaan het wel met kerst vertellen, geven de ouders baby ...
Wij gaan het ook met kerst vertellen! Ik ben vandaag 5 weken. Het komt met de kerst zo perfect uit om iedereen bij elkaar te hebben en het te vertellen. Verder hopen dat de baby gezond is!

4 jaar geleden

Hier word het morgen aan mijn man zijn kant verteld en morgen aan mijn kant met behulp van een fotokadertje, zie foto ... Deze heb ik verpakt in een doosje en bij de ouders sokjes met opa en oma erop. ❤️ Vandaag 6+4

4 jaar geleden

Wij vertellen het morgen met Kerst aan mijn schoonfamilie (8 man). Mijn ouders weten het wel al iets langer. We hebben een verrassingsdoosje gekocht bij de Hema, met daarin of sokjes, of een slabbetje of een speentje en een briefje met 'Augustus 2020'. Daarbovenop nog een beetje confetti. Iedereen krijgt een eigen, onder het mom van; 'We hebben nog een kleinigheidje voor iedereen'. Ben zo benieuwd naar de reacties! 🤭

4 jaar geleden

Ik heb kerstballen gemaakt met tekst erin “wij zijn super blij want Finn krijgt er een broertje of zusje bij “

4 jaar geleden

Reactie op loon-24

Ik heb kerstballen gemaakt met tekst erin “wij zijn super blij want Finn kr ...
Leuk! Wij zijn in verwachting van ons eerste kindje en hebben ook kerstballen gemaakt!

4 jaar geleden

Wij zouden het vandaag en morgen vertellen met deze zelfgemaakte doosjes. In het potje roze en blauwe muisjes, een knuffeldoekje en een mutsje ❤ Helaas gisteren geen goed nieuws met de echo dus we wachten tot de volgende echo en geven Ze met nieuwjaar als die wel goed is :-)

4 jaar geleden

Reactie op Dflower

Wij zouden het vandaag en morgen vertellen met deze zelfgemaakte doosjes. I ...
Ik zag het inderdaad in mijn aangemaakte onderwerp.. wat een onzekere tijd he, had je ook wel een kloppend hartje maar klein vruchtzakje? 😞 wij hadden het al aan ouders enzo verteld, nu helaas moeten vertellen dat we niet weten of we het mogen houden..