138 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben gelukskoekjes (fortune cookies) gebakken met een papiertje binnenin met daarop het nieuws :-)

4 jaar geleden

Ik ben nu 5 + 1 zwanger. Wij gaan de opa鈥檚 en oma鈥檚 een cadeautje geven met een rompertje met 鉂わ笍 opa en oma en dit lijstje Willen het vertellen als de eerste echo goed is 7 januari 馃グ

4 jaar geleden

Vanavond het grote nieuws verteld aan de familie. Waarop mijn zusje tien seconden later zegt: ik ook! Twee kerstcadeautjes op komst in augustus... 馃懚馃徏

4 jaar geleden

Vandaag mijn ouders en broertjes verteld dat ze opa, oma en ooms worden. Vorige x de hele familie en vriendengroep het bij 9 weken verteld. Helaas ging het mis bij de echo van 11 weken. Het hartje was gestopt met 10 weken. Daarom nu extra voorzichtig en wil ik het tot na de termijn echo pas vertellen aan de hele familie en vriendengroep...

4 jaar geleden

Reactie op Babybuncher

Vanavond het grote nieuws verteld aan de familie. Waarop mijn zusje tien se ...
Wat leuk zeg! Samen genieten!

4 jaar geleden

Zou het opvallen?

4 jaar geleden

Als 31 december de eerste echo goed is ben ik 8+ weken zwanger. Dan gaan we de zelfde avond aan mijn ouders en schoonouders een cadeautje geven. (In het lijstje komt de foto van de echo )

4 jaar geleden

Onze dochter op 1e kerst dag shirt aan gedaan net de tekst Geef mij een kus馃拫 ik wordt grote zus. Toen bij fam op bezoek gegaan.馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Meiske

Wat leuk zeg! Samen genieten!
Zeker! Mijn opa en oma begrepen er helemaal niks meer van haha!

4 jaar geleden

Hier in de H&M een tshirt bestelt en ons eerste kindje laten aandoen :)

4 jaar geleden

Wij hebben het vandaag aan mijn mans kant verteld. Mijn dochtertje een t-shirt aangetrokken met tekst best sister ever. Ik was naar de wc en hoorde zijn tante de tekst oplezen maar geen reactie.. viel het kwartje niet. Moest ik even hinten toen ik terug kwam 馃槀. Mijn schoonvader en zus duurde even voor ze het lazen maar kwartje viel meteen.

4 jaar geleden

Deze voor onze zussen en broers. In het envelopje staat; je wordt tante/oom!

4 jaar geleden

Wij hadden met kerst onze families verrast met heerlijke toetjes in weckpotjes, onder op de bodem stond voor ieder de 'persoonlijke upgrade'.

4 jaar geleden

Wij zijn in verwachting van ons eerste kindje. Morgen al weer 8 weken, nog geen echo gehad (volgende week). Dus we weten nog weinig. Wij hebben het onze ouders gelijk verteld, geen grote kado's of iets. We waren allebei nogal overdonderd door de zwangerschap (wel heel blij). Eigenlijk nooit over nagedacht dat je er ook een gebeurtenis van kon maken, haha. Wij hebben besloten het te vertellen aan iedereen na 12 weken i.v.m. de vele verhalen dat het niet goed gaat. We hebben besloten het daarom nu te vertellen aan mensen die ons eventueel het beste kunnen steunen en daarna gaan we met de rest vieren. Nog maar eens even nadenken hoe creatief we daar mee gaan zijn!

4 jaar geleden

Reactie op sfeijten

Ik ben nu 5 + 1 zwanger. Wij gaan de opa鈥檚 en oma鈥檚 een cadeautje geven met ...
Wat Geniaal! 馃檹馃従 Dankjewel voor het delen. Ik hoop dat mijn vriend z鈥檕n lijstje ook leuk vind

4 jaar geleden

Wij hebbem rompertjes besteld, met persoonlijk berichtje. Ben nu 5w+4 dagen zwanger, en rond de 15 weken willen we het bekend maken. Best spannend!.

4 jaar geleden

Reactie op Miss_klooster

Als 31 december de eerste echo goed is ben ik 8+ weken zwanger. Dan gaan we ...
Zo leuk gedaan! Waar heb je alles gevonden?

4 jaar geleden

Wij hebben deze aan opa en oma gegeven met kerst. Kleinkind nummer 5 onderweg. Het duurde wel even voordat ze het zagen