9 Reacties

5 jaar geleden

Volgens mij als je geen bloedverlies meer hebt mag je dat weer doen. Je mag dan ook weer seks hebben met je partner.

5 jaar geleden

Ziekenhuis heeft tegen mij gezegt, 6 weken wachten

5 jaar geleden

Over het algemeen 6 weken. Als je niet meer bloed

5 jaar geleden

Als je geen bloedverlies meer hebt en je wonden geheeld zijn mag je in bad, 6 weken wordt aangeraden omdat dan alles meestal goed genezen is.

5 jaar geleden

Hmm, ja kan ik me Voorstellen., en als helemaal als je naar buiten kijkt het kijkt af en toe net herfst haha. Maar toch zou ik nog even die 2 weken voor de zekerheid uitzitten

5 jaar geleden

Ik ben in de eerste week 2x per dag in bad gegaan met badedas voor de genezing van de wond dit adviseerde de kraamzorg en verloskundige. Als ik nu even in bad wil ga ik in de badedas, ben 3+ weken geleden bevallen.

5 jaar geleden

bij mij is gezegd dat ik de eerste 6 weken echt niet in bad mag. nu hebben wij er ook geen dus dat is makkelijk opgelost馃槄

5 jaar geleden

Ik heb vandaag contact gehad met de verloskundige en die zei als je 72 uur geen bloed verlies hebt gehad dat je dan weer in bad mocht .

5 jaar geleden

In bad mag pas als je 72u niet meer bloed. Ivm mijn wond onder mag ik een badedas badje nemen. Maar dan is het water niet hoger dan 20cm.dus alleen voor ontsmetten van onder als je zit