63 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb het dit weekend verteld aan de familie van mijn biologische moeder. Zij is helaas al 25 jaar niet meer bij ons. Omdat ik ze maar een aantal keren per jaar zie besloten het te vertellen ondanks dat ik pas 7 weken ben. Ik had een paar sokjes ingepakt en dit als kadootje aan oma gegeven... haar reactie; onbetaalbaar. Ze maakte het open en kon geen woord meer uitbrengen en schoot vol. Half verstaanbaar kwam eruit; is het echt? Ja lieverd. Als alles goed blijft gaan krijg je eind augustus je aller eerste achterkleinkind! 🌸 Het was zo speciaal!

4 jaar geleden

Wij hadden gister onze termijnecho en hadden vandaag een etentje met mijn naaste familie geregeld. We hebben bij de bakker soort gebakjes laten maken en toen wij klaar waren met eten zei mijn vriend: o ja, ik heb nog iets lekkers meegenomen! Toen pakte hij het uit de auto en hebben we het mijn vader laten open maken (we hadden zilverfolie aan de binnenkant van de deksel gedaan). Ze waren super blij verrast en vonden het super leuk. Gezegd dat ze de kleur moesten pakken waarvan ze denken wat het wordt... bijna alle roze gebakjes zijn nu dus op 🤣💖💙

4 jaar geleden

We hebben het na de termijn-echo met 11.4 dagen bekend gemaakt. Hadden al met 10 weken t-shirts laten maken voor ons en mij al volwassen dochters uit mijn vorige huwelijk. (Voor de duidelijkheid, mijn vrouw is zwanger mbv een bekende donor ) Was zo fijn om het eindelijk bekend te maken. Kwamen geweldige hartverwarmende reacties en dat hadden we hard nodig. Mijn vrouw had no al een dikke week heftige pijn in bovenbuik, waarschijnlijk een ingeklemd darm. We stonden voor de beslissing opereren of niet? Dat wil je natuurlijk niet, zwanger geopereerd worden. Maar zo ging het ook niet verder. De arts besloot met onze instemming dat risico op acute situatie gevaarlijker was dan een geplande kijkoperatie, met op zwangerschap aangepaste anesthesie. Dus de dag na de bekendmaking is ze geopereerd. De darm was idd ingeklemd en gedraaid. Het was dus een goed besluit! Mijn vrouw heeft flink jasje uitgedaan. Pijn is weg, eten gaat langzaam beter. Met de baby gaat het vooralsnog goed! Hopen nu rustig te kunnen genieten van de rest van de zwangerschap!