14 Reacties

3 jaar geleden

6 weken na de bevalling begonnen met de pil.

3 jaar geleden

Ik ben 3 weken na bevalling begonnen met dr pil

3 jaar geleden

Let op met borstvoeding en de pil! Dan heb je de minipil nodig ;)

3 jaar geleden

Nooooit meer, zo klaar met die hormonen😅 duurde zo lang voordat mijn cyclus weer op orde was

3 jaar geleden

Bij mn vorige ben ik bij de 3 weken begonnen ivm vooruitzicht mogelijk seks te hebben na de 6e week. Want het duurt even voor het zeker werkt. Nu komt er een definitieve oplossing bij mijn vriend, dus even fantasie loslaten en wachten tot dat klaar is. Hier ook liever geen hormonen meer.

3 jaar geleden

Ik ben na 5 weken begonnen met de minipil. En over ongeveer 2 maanden ga ik weer over naar de spiraal. Mijn huisarts wilt deze niet eerder plaatsen, ze wilt eerst zeker zijn dat ik helemaal geheeld ben van binnen

3 jaar geleden

Let wel op dat wanneer je borstvoeding geeft, je geen anticonceptiepil moet slikken!

3 jaar geleden

Onze dochter is dinsdag 5 weken oud en ga na het weekend weer beginnen met de pil. Heb mijn eerste menstruatie nu ook gehad. Maar hier hoef je niet op te wachten gaf de verloskundige aan. Ik moet wel weer eerst bij de huisarts recept halen voor de pil aangezien het meer als een jaar geleden is dat ik deze geslikt heb. Dus stond voor jan Doedel bij de apotheek afgelopen vrijdag.

3 jaar geleden

Let wel op dat wanneer je borstvoeding geeft, je geen anticonceptiepil moet ...
De Cerazette minipil mag gewoon

3 jaar geleden

wij houden het voorlopig nog op condooms daarna kijken we wel weer verder. tussen onze 1e en 2e in ook condooms gebruikt aangezien ik geen zin had weer hormonen te gaan slikken en bv gaf/geef. mijn vriend wil niet meer kinderen en ik wel dus als we daarover uit zijn kunnen we ook praten over een definitieve oplossing

3 jaar geleden

Ik weet het nog niet, ik kan niet goed tegen hormonen dus wil eigenlijk geen pil of spiraal. Door hetzelfde hormoonprobleen heb ik standaard glijmiddel nodig en niet alle soorten kunnen samen met condooms, we weten nog niet of er nog een kindje gaat komen dus een definitieve oplossing is nog niet aan de orde

3 jaar geleden

Gewacht op de eerste menstruatie, toen weer begonnen.

3 jaar geleden

Ik ben 2 weken na de bevalling weer begonnen met de pil. De verloskundige gaf aan dat je de 2e week weer ermee mocht beginnen.

3 jaar geleden

7 dagen na bevalling weer begonnen aan de pil, graag zelf controle over mijn eigen lijf en na de eerste strip voor het eerst ongesteld (flesvoeding geen borstvoeding) voelt erg goed! (En de aandrang voor seks ondanks keizersnede was er snel dus blij met deze beslissing) ondertussen voelt alles weer als eigen nu 7 weken na de bevalling 😃