35 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op frummeltje-24

Dank voor jullie snelle reacties! Ik ga denk ik gewoon even bellen voor wat ...
Altijd bellen als je ongerust bent. Beter het zekere voor het onzekere nemen hoor. Succes!!

3 jaar geleden

Altijd!

3 jaar geleden

Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, na 4 dagen en heel veel stress vond mijn vriend dat we toch moesten bellen. Uiteindelijk direct door gestuurd naar het ziekenhuis, zodra ik haar hoorde kwam er zo een rust over me heen en begon ze er flink op los te trappelen! Je baby voelt je zorgen heel goed aan.. conclusie, gewoon bellen naar de VK!! hoop dat je zorgen weggenomen kunnen worden! Succes 😘

3 jaar geleden

Heb er soms ook 1 of 2 dagen tussen zitten dat ze minder beweegt maar dan ligt ze gewoon anders dat voel ik dan ook. Ik heb een angelsound wat mij geruststeld als ik zo'n dag heb maar als je twijfelt zeker bellen daar zijn ze voor! Vandaag ook zelf gebeld ivm aanhoudende diarree 😫 en ben ook gerustgesteld nu...

3 jaar geleden

Bij twijfel altijd bellen, al worden ze wel steeds groter nu en minder beweegruimte. Maar gewoon bellen en laten kijken!

3 jaar geleden

Ik heb ook een fase van een paar dagen gehad waar ik ons meisje niet of weinig voelde. En bang dat er wat was, maar nu voel ik haar wel weer vaak. Zondag (mijn rustdag) was zij juist heel actief. Dus denk dat het ook fases zijn waarin ze drukker of rustiger zijn..

3 jaar geleden

Gewoon bellen! Twijfel je: volgens mij 2 uur op je linkerzij liggen.

3 jaar geleden

Je mag het ziekenhuis altijd bellen. Gewoon doen! Die mensen zijn er ook om je gerust te stellen🤗

3 jaar geleden

Altijd bellen! Volg je eigen gevoel.. Als jij vind dat je moet bellen moet je dat ook gewoon doen! Beter teveel bellen als te weinig 😘

3 jaar geleden

Hé lieve dames! Bedankt voor al jullie reacties! Ik heb toch gebeld en mocht langskomen. Lig nu bijna 30min aan ctg en ik heb er geen verstand van maar volgens mij is alles oké. Ik voel de bewegingen die het apparaat waarneemt nog steeds niet zo sterk.. maar ik hoor haar hartje kloppen en dat is een geruststelling!

3 jaar geleden

Reactie op frummeltje-24

Hé lieve dames! Bedankt voor al jullie reacties! Ik heb toch gebeld en moch ...
Goed van je dat je hebt gebeld! 🤗

3 jaar geleden

Reactie op frummeltje-24

Hé lieve dames! Bedankt voor al jullie reacties! Ik heb toch gebeld en moch ...
Goed gedaan! Fijn dat je gerust bent nu.

3 jaar geleden

Reactie op frummeltje-24

Hé lieve dames! Bedankt voor al jullie reacties! Ik heb toch gebeld en moch ...
Ooh super fijn!!! Misschien dat je nu wel de bewegingen kan herkennen voor als je thuis bent!!

3 jaar geleden

Gelukkig dat alles goed is! Heb een paar weken geleden hetzelfde meegemaakt, voelde de baby ook een stuk minder en anders. Na 5 dagen gebeld met vk die me door verwees naar het ziekenhuis. Daar extra echo gehad en twee keer CTG. Bij mij was alles ook goed, door drukte en omdat de baby 'raar' lag, voelde ik hem dus niet zo goed. Voelde me zeer welkom in het ziekenhuis en kreeg de opmerking dat ik eerder had moeten bellen. Dus voel je echt niet bezwaard om te bellen.

3 jaar geleden

Ik krijg steeds te horen: gewoon bellen bij ongerustheid. Beter 1x te veel dan te weinig. Bak kunnem ze aan de telefoon ook al adviezen geven. Als jij je zorgen maakt dus gewoon bellen! Ik vind dat zelf ook lastig. Maandag weer extra gebeld nadat ik het weekend er al mee zat. 3 weken geleden precies hetzelfde. Ik voel mijn baby niet altijd terwijl op de echo en net met het hartje luisteren de baby wel degelijk aan het bewegen is. 2 weken geleden bewoog juist mijn hele buik de halve dag....