45 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op babyboymomC

Hier juist met de beentjes en voetjes in de zon, 34 weken nu en totaal geen ...
ik dacht in het begin nog van heb totaal geen moeite met de warmte maar begin het nu toch warm te krijgen......

3 jaar geleden

Reactie op Tamara1991

Gelukkig hebben de buren een groot zwembad staan waar ik gebruik van mag ma ...
dat is ook wel fijn idd, vorig jaar hadden mijn buren dat ook alleen dit jaar niet..... Gelukkig ga ik morgen naar mijn moeder en mag ik daar het zwembad in

3 jaar geleden

Hier m'n voeten in de tummy tub😅

3 jaar geleden

Hier ook snel een zwembadje besteld 😎

3 jaar geleden

Reactie op Cheeell

Hier m'n voeten in de tummy tub😅
daar had ik nog niet eens aangedacht😂 mijn vriend en ik hadden laatst een miniballenbak gekocht voor de kleine, die had ik eerst geprobeerd alleen helaas was die niet waterdicht😅 toen zei mijn vriend kom we gaan even naar het dorp een zwembadje voor je halen

3 jaar geleden

Helaas ook geen tuin en hadden een badje gekocht wat net te groot is voor ons balkon + de hele dag zon 🥵! Gelukkig kan ik morgen bij een vriendin van me heerlijk afkoelen in haar tuin/zwembad. Kijk er nu al naar uit. Is veel te warm deze temperaturen en hoogzwanger 😂!

3 jaar geleden

Reactie op Juudfon

Hier ook snel een zwembadje besteld 😎
ik wilde dat ik zo'n grote kon halen, helaas hier geen ruimte voor......

3 jaar geleden

Reactie op Twins2020

Helaas ook geen tuin en hadden een badje gekocht wat net te groot is voor o ...
ooo dat is wel balen, wij hebben expres een zo'n klein babybadje gekocht voor alleen onze voeten. En heerlijk ik ga morgen naar mijn moeder die ook een bad heeft

3 jaar geleden

Heeerlijk bad in de tuin! 2.5 uur in gezeten vandaag😁

3 jaar geleden

Reactie op Karinmaria

Heeerlijk bad in de tuin! 2.5 uur in gezeten vandaag😁
jaloers, gelukkig kan ik morgen en vrijdag bij mijn moeder in het zwembadje

3 jaar geleden

Hier alleen een mini balkon dus een pierenbadje gekocht. En verder gewoon lekker naar het water hier om de hoek.

3 jaar geleden

ook wij hebben eergister het zwembad opgezet maar kunnen er waarschijnlijk pas morgen in.😑 gister viel de hitte me echt tegen. heel de dag niet lekker geweest, misselijk en duizelig in de middag en savonds toen het afkoelde knapte ik ook weer op. en nu kwam ik er ook nog achter dat mijn bikini niet bepaald meer past, er werd iets teveel zichtbaar😆

3 jaar geleden

Ik heb een soort van eigen Ibiza gecreëerd 🤣 Nog weekje werken dan heerlijk genieten van mijn verlof op dit plekje

3 jaar geleden

Heerlijk achter thuis! #drenthe

3 jaar geleden

Ik blijf gewoon binnen(heb zelfs nog lange broek aan). Beste uit te houden😁 tis maar voor een paar dagen gelukkig. Morgen werken en daarna alweer kouder. Heerlijk🤣

3 jaar geleden

Ik heb het geluk te kunnen genieten van mijn verlof bij ons strandhuisje 😍

3 jaar geleden

Reactie op Deen1993

Ik blijf gewoon binnen(heb zelfs nog lange broek aan). Beste uit te houden� ...
Ook mijn ‘tactiek’, lekker binnen met alles dicht

3 jaar geleden

Reactie op BabyDouma2020

Ik heb het geluk te kunnen genieten van mijn verlof bij ons strandhuisje 😍 ...
Bij egmond aan zee in de buurt?

3 jaar geleden

Afkoelen! (in een badje van 32 graden 😂)

3 jaar geleden

Gewoon ouwe gamma emmer schoongemaakt en gevuld met koud water heerlijk! Zit ermee zowel buiten als binnen hèhè 😇