29 Reacties

3 jaar geleden

Mobiele airco!

3 jaar geleden

Wij hebben een mobiele airco aangeschaft voor boven.

3 jaar geleden

Mobiele airco (slang uit het raam) of ventilator evt

3 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Mobiele airco (slang uit het raam) of ventilator evt
Ventilator mag niet ivm eventuele tocht

3 jaar geleden

wij hebben geluk dat het in de babykamer niet zo warm is, in de woonkamer hebben wij een mobiele airco en een plafonventilator die we regelmatig aan doen. En als het echt nodig is hebben we nog een torenventilator die we in de woonkamer kunnen zetten. Verder hebben we alles dicht dus ook de gordijnen, in de avond en de hele nacht doen we de deuren in huis open en dan hebben we de keukenraam en badkamer raam open, dit zodat er lekker koele lucht naar binnen kan

3 jaar geleden

Ik woon op 4 hoog, een appartement met plat dak. Dus hier is het ook altijd een succes met het weer! 😫 het beste is gewoon echt alles helemaal dicht houden. Ramen deuren gordijnen, de hele dag donker in huis. Als de zon hier eraf is, of de warmte wat afneemt gooi ik alles tegenover elkaar open. (Als het niet waait doe ik dat pas als het donker is, anders trekt de hitte alsnog naar binnen) En de ventilator zet ik dan voor het raam/deur, zodat de lucht naar buiten word geblazen. Niet op jezelf zetten dus😋 heel veel opties zijn er helaas niet met een appartement.. gelukkig krijgen wij in september de sleutels voor een nieuwe woning, kan niet wachten!

3 jaar geleden

Oh en wij hebben ook een mobiele airco met zon buis, maar heeft weinig effect want dan moet het raam open en kan er alsnog warmte in

3 jaar geleden

Zowiezo alles dicht houden ramen gordijnen dat scheelt al een stuk..en anders een mobiele airco indd. Wij hebben een ventilator aan het plafond in de huiskamer die zetten we heel de dag aan en houden alles lekker donker.

3 jaar geleden

Hier nieuwbouw appartement waar het zo goed geïsoleerd is dat de warmte ook maar met moeite weg kan. In de winter super fijn, zomer niet zo 😂 Houden gordijnen overdag dicht en zetten dan ‘s avonds als het afgekoeld is alles tegen elkaar open om frisse lucht binnen te laten. Daarnaast de ventilator aan. Onze kleine is nog niet geboren, ben wel heel benieuwd hoe dat straks zal gaan voor hem met de warmte dan in huis! Nou moet ik wel ook zeggen dat de temperatuur gelukkig tot nu toe niet boven de 25 graden komt binnen. Alleen maak mij dan wel een beetje zorgen aangezien ik overal lees dat ideaal slaapkamer temperatuur voor baby’s tussen de 16 en 18 graden is. Zo koel krijgen wij het nooit in huis 😂

3 jaar geleden

Alles tegen over elkaar open lijkt me ook geen optie, kleintje mag ook niet op de tocht liggen! Zat idd ook aan een airco te denken..... maar helpt het echt? Heb hier geen ervaring mee!?!?

3 jaar geleden

Hier ook vrij warme woning. Overdag ook zoveel mogelijk alles dicht en donker en 's nachts alles open. Wij gaan ook nog airco plaatsen maar zal helaas pas voor volgend jaar zijn. En wat de baby betreft, vroeger bestond airco niet, en hebben we het ook allemaal overleefd hé. Dus komt wel goed.

3 jaar geleden

Reactie op Dory

Hier nieuwbouw appartement waar het zo goed geïsoleerd is dat de warmte ook ...
Hier dus het zelfde verhaal drama!

3 jaar geleden

Reactie op Miss V

Hier ook vrij warme woning. Overdag ook zoveel mogelijk alles dicht en don ...
Dit, en dat er ook heel veel baby's in landen geboren worden waar het altijd zo warm is. En die redden het ook. Niet druk om maken dus!

3 jaar geleden

Alles tegen over elkaar open lijkt me ook geen optie, kleintje mag ook niet ...
Proberen het kamer voor kamer te doen, met opengooien? Hier grenst de babykamer aan de keuken, dan zouden we de keuken open gooien en de deur van de babykamer dicht laten en andersom. Airco is ook tocht.. ik word altijd verkouden van de airco

3 jaar geleden

Wij hebben een goede mobiele airco gekocht. Heerlijk!

3 jaar geleden

Voor een pasgeboren baby moet de temperatuur in de kamer sowieso 22 graden zijn, niet lager zei de kraamhulp bij de intake. Dus denk dat een airco in huis niet een heel goed idee is.

3 jaar geleden

Reactie op nvsbo

Oh en wij hebben ook een mobiele airco met zon buis, maar heeft weinig effe ...
Even een tipje. Ik weet niet waar ie bij julie zit maar wij ploppen de buis op zolder op de uitgang van de mv afvoer.

3 jaar geleden

Reactie op Mamaromy

Even een tipje. Ik weet niet waar ie bij julie zit maar wij ploppen de buis ...
Zit helaas in een appartement haha! Alles gelijkvloers dus

3 jaar geleden

Reactie op Mamaromy

Wij hebben een goede mobiele airco gekocht. Heerlijk!
Welke heb je gekocht als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Moet je niet te druk om maken in de buik van de moeder is het 37graden een baby kan goed tegen de warmte zelf woon ik ook 2 hoog en ik doe overdag alles dicht inc gordijnen en savonds alles open😊